دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 761586
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

نظام‌سلطه با راه‌اندازي 874 سايت اينترنتي از فتنه‌گران حمايت كرد.

جليلي در اجلاسيه نهم خبرگان ملت:

خبرگزاري فارس: دبير شوراي‌عالي امنيت ملي گفت: كشورهاي غربي و در رأس آنها آمريكا با حمايت از سران فتنه خواستار آزادي عمل جريان فتنه در ايران شدند و در همان وهله با تصويب 55 ميليون دلار و سرمايه‌گذاري در فضاي مجازي و راه اندازي قريب 874 سايت با فتنه‌گران همراهي كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، سعيد جليلي كه امروز چهارشنبه به عنوان ميهمان ويژه دومين روز نهمين اجلاسيه رسمي دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري در محل سابق مجلس شوراي اسلامي سخن مي‌گفت، با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: در ابتداي پيدايش فتنه 88 ايران در مرحله‌اي بود كه در اوج پيشرفت خود به سر مي برد و سردمداران غرب در مكاتبه با مسئولان عالي ايران مجبور شدند به اين امر اذعان كنند.

وي با يادآوري موفقيت‌هاي هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران در آن برهه، ظرفيت‌هاي اقتدار كشورمان در منطقه و در تعامل با ساير كشورهاي جهان را برشمرد.

دبير شوراي‌عالي امنيت ملي با استناد به شواهد موجود، اظهار داشت: كشورهاي غربي متقاعد شده بودند كه اين اقتدار و عظمت ايران به ويژه مشاركت مردم در سرنوشت خود در انتخابات بيشترين خطر براي آينده آنهاست.

جليلي با اشاره به ظهور و بروز برجسته جمهوريت نظام در جريان انتخابات سال گذشته رياست جمهوري گفت: ظلم بزرگ به نظام اين بود كه جرياني تلاش داشت موفقيت انديشه ديني در مديريت كارآي نظام اسلامي را ناكارآمد جلوه داده و به چالش بكشد.

وي ادامه داد: اقدامات جريان فتنه با تهمت زدن به سلامت انتخابات و سپس اردوكشي خياباني، غرب و استكبار جهاني را اميدوار كرد و ظلم بزرگ به نظام شكل گرفت؛ در اين فتنه غربي ها با يك چرخش كامل پس از انتخابات تلاش كردند قواعد دموكراسي در ايران را انكار كرده و خود را پشت سر جريان فتنه قرار دادند.

دبير شوراي‌عالي امنيت ملي كشورمان با اشاره به برنامه ريزي فتنه‌گران پس از انتخابات، اظهار داشت: فتنه‌گران از تقلب در انتخابات شروع كردند و كار را با انكار حمايت نظام از فلسطين و در 13 آبان با زير سئوال بردن ستيز ايران با آمريكا و جسارت به تصوير امام (ره) و زير سئوال بردن اصل ولايت فقيه پيش بردند و نهايتاً نيز اقدامات آنها به توهين در روز عاشورا كشيده شد.

جليلي افزود: كشورهاي غربي و در رأس آنها آمريكا با حمايت از سران فتنه خواستار آزادي عمل جريان فتنه در ايران شدند و در همان مرحله با تصويب 55 ميليون دلار براي مداخله در ايران و قراردادن ضرب‌الاجل 90 روزه براي اجراي آن و سرمايه‌گذاري در فضاي مجازي كه راه اندازي قريب 874 سايت عليه حكومت را در برداشت، سعي در همراهي با فتنه‌گران داخلي داشتند.

وي با اشاره به اتهام شكنجه زندانيان جريان فتنه توسط بعضي از سران فتنه، توجه خبرگان ملت را به پروژه كشته‌سازي و ادعاي واهي جريان فتنه درباره تعداد كشته‌شدگان در حوادث پس از انتخابات جلب كرد.

دبير شوراي‌عالي امنيت ملي گفت: سران كشورهاي غربي پس از مأيوس شدن از اغتشاشات خياباني و قدرت عملي فتنه‌گران، سعي در تحميل فشارهاي سياسي و اقتصادي بر ملت ايران داشتند كه منجر به تصويب قطعنامه 1929 شد.

جليلي با اشاره به مديريت حكيمانه رهبر معظم انقلاب براي از بين بردن جريان فتنه و هوشياري مردم در برخورد با عناصر فتنه‌گر، تصريح كرد كه در جريان اين تحولات نه تنها موفقيت ديپلماسي منطقه‌اي ايران و نيز پيشرفت‌هاي هسته‌اي كشورمان كم نشده بلكه با سرعت بيشتري به راه خود ادامه داد و ما در آستانه 25 بهمن و به خصوص با الگوگيري كشورهاي منطقه از الگوي جمهوري اسلامي بار ديگر در اوج اقتدار قرار گرفتيم.

وي اضافه كرد: موفقيت ايران در نشست‌هاي ژنو و استانبول بسيار چشمگير بود و در ادامه ميتوان به بالندگي ايران و نقش مقام معظم رهبري در جنبش‌هاي اخير به خصوص مصر افتخار كرد.

دبير شوراي‌عالي امنيت ملي كشورمان گفت: دشمنان جمهوري اسلامي تلاش داشتند با تشبيه ايران به مصر و تونس اجازه ندهند كه ايران اسلامي الگويي جهت كشورهاي منطقه قرار گيرد و لذا با برنامه ريزي براي اغتشاش در 25 بهمن بار ديگر سران فتنه را مجبور كردند با توسعه ظرفيت دنياي مجازي و فراخوان مردم به خيابان‌ها، به كشورهاي منطقه نشان دهند نظام اسلامي هم مانند مصر و تونس با مردم خود دچار چالش است اما تحركات آنها با هوشياري مردم در نطفه خاموش شد.

جليلي خاطر نشان كرد: بايد توجه داشت محور جريان بعد از 25 بهمن آمريكا، اسرائيل و انگليس است كه طراحي آن را آمريكا انجام مي دهد و ضدانقلاب داخلي مجري برنامه‌هاي آنهاست.

وي در پايان سخنان خود، مهم‌ترين عامل پيروزي جمهوري اسلامي را در برهه‌هاي اخير، پيوند ايمان و عدالت و تدبير مقام معظم رهبري و وجود اصل ولايت فقيه دانست.

اين گزارش مي‌افزايد؛ پس از سخنان جليلي برخي نمايندگان ملت در مجلس خبرگان رهبري سئوالاتي از دبير شوراي‌عالي امنيت ملي مطرح كردند كه وي به پرسش‌هاي آنان پاسخ گفت.

انتهاي پيام

گروه سياسي / حوزه ساير حوزه ها 89/12/18 - 16:58شماره:8912181038


پنج شنبه 19 12 1389 8:52
X