دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 758295
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

مسعود رجوي، يادت هست در ماه رمضان سال 1380 در سالن اجتماعات به كمرت كلت بسته بودي و گفتي كه ناموس مجاهد، سلاح است. كجاست آن روزگاران كه با اربابت صدام حسين خون اعضاء را به شيشه كرده بودي و كسي حتي در بيرون از اشرف فكرش را نمي كرد و اگر كسي در داخل فكرش را ميكرد و ميخواست به بيرون برود، او را اعدام انقلابي ميكرديد و او را به اسم نفوذي، تير باران ميكرديد؟

تمام شد. هر شب، صبح سپيدي دارد و چه زيباست آن سفيدي و چه به ياد ماندنيست آن لحظه رهايي از چنگال مركب تو و آن تروريست اروپانشين. واي كه چه زيباست. فكر نكن الان نشسته و براي تو نامه مينويسم. نه، من براي مادران درد كشيده، براي برادران منتظر، براي خواهران گريان، براي پدران داغ ديده، مينويسم., مينويسم و ميگويم كه انتظارتان به زودي زود، تمام خواهد شد. چون الان دنيا كمر به نابودي رجوي و فرقه رجوي، بسته است. چون از اول تا آخرش غلط و دروغ بود و از اول نبايد مي بود .

 الان براي تمام دنيا مشخص شده كه رجوي يك فرد دروغ پرداز و فاسد است و نبايد از مكتب پر از دروغش حمايت كرد. نخست وزير عراق هم كه خيلي جدي در راستاي منافع مردم عراق، خواستار اخراج گروه مجاهدين از عراق است و در اين صورت دو تابلو و دو انتخاب براي مجاهدين مي ماند. يكي اينكه با كمك ارگانهاي بين المللي عراق را ترك كرده و خارج از كادر تشكيلات به كشورهاي اروپايي بروند و يا هركسي كه دوست دارد، به كشور خود باز گردد. و در اين دوران نبايد به دست رهبران فرقه بهانه اي داد تا براي بار چندم، دست به كشتار بزنند و براي مدتي براي رجوي عمر بخرند و در عراق بمانند. چون هدف اوليه مسعود رجوي اين است كه خود و سازمانش را به عنوان افرادي و يا سازماني ستم ديده و سركوب شده، نشان بدهد تا از امكانات سياسي و حقوق بشري، نهايت سوء استفاده را بكند و براي خود در عراق عمر بخرد.

 هر دوره اي زماني دارد و هر دوره اي به سر مي آيد. به نظر من دوران مجاهدين و خوردن نان مبارزه در راستاي اسلام و غيره به سر آمده و مكتبي مثل مكتب مجاهدين، ديگر جواب ندارد و بايد از بنياد بسته و ويران شود. و زنداني هاي اشرف بايد آزاد شده و به زندگي باز گردند و نبايد فريب نمايشات مسخره و تبليغات تلويزيون و سايتهاي اين فرقه را خورد. مثلا برنامه همياري كه پول شويي بزرگ است و كسي در اروپا حاضر به كمك مالي به مجاهدين نيست و اين دروغها را مجاهدين براي دو هدف پخش ميكنند. اول براي روحيه دادن به اعضاء و دوم براي آب كشيدن پولهاي به جا مانده از دوران صدام حسين .

 

در هر حال، سلام به خانواده ها و منتظران. من به عنوان يك فرد آزاد شده از چنگال رجوي، بايد به شما بگويم كه نا اميد نشويد. چون آزادي فرزندانتان نزديك است و ما در اروپا تا حد امكان به شما و آزادي فرزندانتان، كمك خواهيم كرد. مهم اين است كه اين جريان براندازي ادامه دارد.

محمود سپاهي

منبع:  كانون ايران قلم

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰


دسته ها : جداشده
پنج شنبه 13 5 1390 9:6
X