دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 761619
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... در همين رابطه گروه تروريستي رجوي از پاريس گزارش كرد كه اين اعتراضات فرمايشي، وابسته به حكومت ايران بوده و عمدا بنام عراقي ها صورت گرفته است تا در اثر تحريكات آنان حمام خون جديدي راه بيافتد.همين گروه چند ساعت بعد مدعي شد كه طرح اعتراضي شكست خورده و فقط چند صد نفر شركت داشته اند. پس از آن از زبان گروه هاي مستعار مجاهدين در عراق مدعي شد كه همه عراقي ها به اين تظاهرات اعتراض نموده و اينگونه تحركات را محكوم كرده اند.و اين در شرايطي است كه اطلاعيه گروه هاي جعلي و مجهول الهويه ظاهرا عربي از پايگاه مجاهدين در اورسوراواز نوشته مي شود! هذيان گويي آشكار رجوي و هراس او از تجمع عراقي ها در مقابل پادگان اشرف،نشان مي دهد ...

پويا افراسيابي، آريا ايران، بيست و يكم نوامبر 2011

حضور معترضان عراقي در برابر پادگان اشرف و تاكيد آنان بر تعطيلي اردوگاه،خواب طلايي رجوي براي ماندگاري در عراق را آشفته ساخت.اخبار گزارش شده توسط رسانه ها حاكي است، روز جمعه 18 نوامبر 2011 چند هزار عراقي زخم خورده از گروه رجوي در برابر پادگان اشرف دست به تظاهرات زده و خواستار اخراج و محاكمه سران و اعضاي سازمان مجاهدين خلق شده اند.

 در اين تظاهرات همراه با قربانيان عراقي رجوي،تعدادي از خانواده هاي ايراني كه فرزندانشان در اسارتگاه اشرف بسر مي برند نيز شركت داشتند.خانواده هايي كه بيش از دو سال است در برابر پادگان تجمع كرده و رجوي اجازه ملاقات با فرزندانشان را نمي دهد و آنان را مزدور مي نامد!

 در همين رابطه گروه تروريستي رجوي از پاريس گزارش كرد كه اين اعتراضات فرمايشي، وابسته به حكومت ايران بوده و عمدا بنام عراقي ها صورت گرفته است تا در اثر تحريكات آنان حمام خون جديدي راه بيافتد.همين گروه چند ساعت بعد مدعي شد كه طرح اعتراضي شكست خورده و فقط چند صد نفر شركت داشته اند. پس از آن از زبان گروه هاي مستعار مجاهدين در عراق مدعي شد كه همه عراقي ها به اين تظاهرات اعتراض نموده و اينگونه تحركات را محكوم كرده اند.و اين در شرايطي است كه اطلاعيه گروه هاي جعلي و مجهول الهويه ظاهرا عربي از پايگاه مجاهدين در اورسوراواز نوشته مي شود!

 هذيان گويي آشكار رجوي و هراس او از تجمع عراقي ها در مقابل پادگان اشرف،نشان مي دهد كه روزهاي تاريك اسارتگاه مخوف اين تشكيلات در عراق رو به پايان است.تيك تاك عقربه هاي ساعت و روزشمار پاياني عمر مجاهدين در عراق، ضربه مهلكي بر آنان وارد ساخته و بزودي قربانيان عراقي و ايراني را از دست آنان نجات خواهد داد.

 


دسته ها : نگاه
سه شنبه 1 9 1390 10:36
X