دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 760803
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... ولي آنچه كه مسلم و قطعي است اينبار دولت عراق بر تعطيلي كمپ اشرف مصر مي باشد . طبق آخرين اخبار شخص مسعود رجوي: دستور جنگ و درگيري رابه همه پيروان خود در اشرف صادر كرده . همچنين دستور خلع سلاح نيروهاي عراقي را داده است . با دست خالي نفرات با به جنگ سلاح هاي پيشرفته مي فرستد.يعني يك برنامه ريزي براي ماكزيمم قتل عام از اسيران در اشرف . من از همه سازمان هاي بين المللي ، مدافعين حقوق بشري ، و همچنين از تمام ايرانيان وطن پرست ،مدافع حقوق بشر و آزاده خواه درخواست كمك براي نفرات بيگناه اشرف را دارم .كه بيش از اين گول موضعگيري هاي اين فرقه را نخورند و امكانات خروج اعضاي اشرف به كشورهاي خارجي را فراهم آورند. و خود مستقلا ...

محمد كرمي، وبلاگ عياران، سيزدهم دسامبر 2011

كمتر ازسه هفته به پايان فرصت تعيين شده دولت عراق براي بستن كمپ اشرف باقي نمانده ،درحاليكه مسئولين دولت عراق بر روي اجراي زمانبندي تعطيلي اشرف تاكيد كرده و جدي هستند. مارتين كوبلرنماينده ويژه سازمان ملل در امور عراق ،روز سه شنبه 15 آذر 1390 در شوراي امنيت از نماينده دولت عراق درخواست كرد ، تا در تصميم دولت عراق براي بستن كمپ عراق جديد ( كمپ اشرف )تجديد نظر كنند. آقاي حامد بياتي سفيرعراق در سازمان ملل به شوراي امنيت گفت ، عراق اين اردوگاه را طبق برنامه خواهد بست و ساكنان اشرف جابجا خواهند شد. دراين رابطه به نظر مي رسد تنها كساني كه اين موضوع را جدي نگرفته اند مسئولين تشكيلات فرقه رجوي مي باشند.

طبق اظهار نظر آخرين نفرات جدا شده از اين فرقه در جلسات دروني رجوي گفته اگر 470 نفر ديگرهم كشته شوند ما مقاومت مي كنيم. البته اين حرف جديدي نيست ، چون كه جان انسان ها براي وي هيچ ارزشي نداشته و ندارد ،بارها و بارها اين رجزخواني ها و قدرت نمايي ها را تكرار كرده و همواره مي گفت اگر 1000 نفرهم كشته شوند در اشرف مي مانيم.اين سازماندهي و كروكي است كه تشكيلات فرقه رجوي از سال 2003 برنامه ريزي كرده است . درنشست هاي مختلف لايه اي نفرات را نصبت به مسئوليت هايشان توجيح مي كردند ، همواره مي گفتند كه اگر زماني سر جابجائي اشرف با ارتش عراق طرف باشيم مقاومت مي كنيم ، سنگين ترين بهاي ممكن را از آنها مي گيريم تا اشرف را از دست بدهيم .تمامي اعضاء معترض كه از سال 2003 به اين سو از اين فرقه فرار كرده اند حاضر هستند شهادت بدهند . تنها چيزي كه براي فرقه رجوي ارزش ندارد جان اعضاء است كه به گوشت دم توپ تبديل شده اند.

ولي اي كاش براي يك بار هم شده به جاي اين حرف هاي پوچ و سرمايه گذاري كردن از جان انسان هاي ديگر، اين رهبر خودكامه و تشكيلات فرقه اي يك استدلال و منطق به كار مي برد و اين همه دم از خشونت ، قرباني كردن ،به كشتن،كشتار و….. دم نمي زد.

دولت عراق طبق حق حاكميت خودش اجازه ماندن به افراد فرقه رجوي را درعراق نمي دهد، در دنيا نيز زمان جنگ افروزي و فرقه گرايي وبه زير سلطه درآوردن انسان ها به پايان رسيده . در حاليكه در قرن 21 ،آزادي هاي فردي و حقوق شهروندي انسان ها در حال گسترش است، ديگر نمي توان به اسم دين و مكتب انسانهايي را به بند كشيد و بر آنها حكم راند و آگاهي انسانها نيز گسترش يافته، قوانين ضد انساني و محدوديت در اشرف هرروز بيشتربيشتر مي شود. دريغ از اينكه اين سد در اين اردوگاه طلسم شده بشكند و دريغ از اينكه حتي امكان يك ارتباط ساده براي افراد مظلوم آن ايجاد شود.

براي ساليان ،سال است كه اين افراد در غار ناآگاهي نگه داشته شده اند و با جامعه بشري بيگانه هستند،دانش و اطلاعات عمومي آنها مربوط به 30 سال قبل است .انسان هاي مظلومي كه حتي اجازه تماس با خانواده و فاميل و دوستان را ندارند كه هيچ، از مزاياي مطلع شدن از اخبار و حوادث دنياي بيرون نيز محروم بوده، محكوم به اين هستند كه يك نفر براي زنده بودن و لحظه به لحظه زندگي آنها (كه چه عرض كنم) حتي نفس كشيدن آنها تصميم بگيرد.

و با اين اوصاف در حاليكه درون اشرف را در بي خبري مطلق از بيرون نگه مي دارند، سعي مي كنند مجددا هرطور شده حمايت هاي بين المللي براي ماندن در اشرف را با صرف مليون ها دلار پول و رشوه بدست آورند كه شايد چند صباحي ديگر بر آن انسان هاي بيگناه حكمروايي كرده و به مانند روبات از آنها استفاده ببرند.

ولي آنچه كه مسلم و قطعي است اينبار دولت عراق بر تعطيلي كمپ اشرف مصر مي باشد . طبق آخرين اخبار شخص مسعود رجوي: دستور جنگ و درگيري رابه همه پيروان خود در اشرف صادر كرده . همچنين دستور خلع سلاح نيروهاي عراقي را داده است . با دست خالي نفرات با به جنگ سلاح هاي پيشرفته مي فرستد.يعني يك برنامه ريزي براي ماكزيمم قتل عام از اسيران در اشرف . من از همه سازمان هاي بين المللي ، مدافعين حقوق بشري ، و همچنين از تمام ايرانيان وطن پرست ،مدافع حقوق بشر و آزاده خواه درخواست كمك براي نفرات بيگناه اشرف را دارم .كه بيش از اين گول موضعگيري هاي اين فرقه را نخورند و امكانات خروج اعضاي اشرف به كشورهاي خارجي را فراهم آورند. و خود مستقلا در اين رابطه با مجامع سازمان ملل و صليب سرخ هماهنگ كنند و يا به ياري انجمن هاي حقوق بشري كه اعتماد دارند و فعال هستند بشتابند .

 ....................


دسته ها : افشاگري (1)
چهارشنبه 23 9 1390 8:3
X