دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 761927
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

امروز در سايت فرقه مافيايي رجوي فيلمي از يك ژنرال امريكايي بنام ديويد فيليپس را ديدم. در اين جلسه در پاريس كه با شركت مادر خوانده فرقه مافيايي رجوي (مريم قجر) برگزار شده بود يكي از شركت كنندگان و سخنرانانش همين ژنرال امريكايي بوده كه نامش را بردم.

 جناب ژنرال در اين سخنراني دم از دمكراسي، حقوق بشر و اخلاق مي زند و چيزهايي را مي گويد كه عملكرد خودش در زماني كه رئيس زندان تيف بود 180 درجه فرق مي كند.

 براي اينكه هم براي ژنرال امريكايي يادآوري شود و هم براي همه ايرانيان و مجامع حقوق بشري و... اشاره كوتاه و كلي دست به يكي كردن رجوي با جناح بربر و خون ريز پنتاگون بياندازيم آن هم درست در جايي كه اين ژنرال (مدعي اخلاق و حقوق بشر) مسئوليت آنجا را برعهده داشت و در يك ساخت و پاخت كثيف با سران فرقه رجوي در عراق، زنداني را براي جدا شده ها از اين فرقه درست كردند كه بعضي از مسئولين آن زندان بايد در دادگاههاي بين المللي و رسيدگي به جنايات جنگي و نقض حقوق بشر محاكمه شوند، از جمله اين ژنرال ديويد فيليپس كه در آن زمان مسئوليت زندان تيف را به عهده داشت.

 ژنرال ديويد فيليپس كنوني در سال 2003 با درجه سرهنگي در عراق تشريف داشتند، اما صحبتهاي ايشان تماماً با آنچه كه ما ديديم و لمس كرديم و نزديك به 4 سال در زندان ساختۀ همين آقايان و سران فرقه رجوي بوديم، فرق مي كند.

 ژنرال ديويد فيليپس در سخنراني پاريس ادعا مي كند كه:

 «آنها داوطلبانه سلاحهايشان را تحويل دادند!»

 اين ژنرال مدعي اخلاق و دمكراسي و حقوق بشر بايد بگويد پس چرا نيروهاي امريكايي از شهرهاي شمالي عراق (خانقين و جلولا) گرفته تا اردوگاه عراق جديد كه نيروهاي رجوي مستقر بودند با انواع خودروهاي زرهي و با هواپيماهاي جنگي محاصره كردند و دستور دادند كه همه بايد روي زرهي ها و حتي خودروها متعلق به فرقه رجوي پرچم سفيد بزنند؟

 جناب ژنرال شما بعد از 8 سال تسليم شدن سران فرقه رجوي به پنتاگون و پوشيدن دامن توسط رجوي نمي توانيد آب رفته را به جوي برگردانيد.

 ژنرال ديويد فيليپس مدعي شده كه: «در اشرف هيچ مجرمي را نديده!»

 نمي دانم اين سرهنگ سابق در عراق و ژنرال امروز در پاريس چه تعريفي از مجرم دارد؟ آيا ترور مستشاران امريكايي توسط همين سازمان در زمان شاه؛ ترور هزاران ايراني؛ كشتار كردها در سال 1991 و افتخار رجوي به اين عمل جنايتكارانه نزد اربابان سابق اش را مي توان جرم حساب كرد يا آن را بايد با همان دمكراسي سنج آقاي ژنرال سنجيد؟

 حتماً همكاري رجوي با صدام ديكتاتور ملعون عراق را بايد در چهارجوب اخلاقي آقاي ژنرال ديد.

 ژنرال ديويد فيليپس مدعي شده كه: «وقتي در اشرف بوده نه شكنجه گري ديده و نه شكنجه شده اي را!!!»

 بايد به ياد اين ژنرال به اندازم كه هر كس از فرقه رجوي فرار مي كرد و يا جدا مي شد به محض اينكه پايش به زندان تيف مي رسيد اولين حرفي كه مي زد شكايت از سران فرقه بود از شكنجه شدن توسط سران فرقه و نبودن آزادي در داخل مناسبات فرقه و فشارهاي روحي و جسمي كه سران فرقه به اعضاء مي دادند با نام و مشخصات كامل شكنجه گران فرقه و محل زندان و روز تاريخ مشخص اما شما همه آنها را از پرونده ها برداشتيد، و يا شكايتهاي افراد را ناپديد كرديد كه در يك دادگاه مي توان همه اينها را ثابت كرد چون همه آن افراد زنده و حاضر هستند و هيچ وقت زمان رياست شما و زير دستي هايتان به نام و درجه سرگرد وايب را فراموش نكرده و نخواهد كرد.

 آقاي ژنرال شما در همكاري با فرقه جنايتكاررجوي انواع شكنجه هاي روحي و جسمي را در زندان تيف اجراء كرديد از جمله:

 -انتقال افراد بيمار با دست بند و پابند در داخل بشكه به بيمارستان

 -داير كردن ايزوليشن در محوطه باز زير آفتاب سوزان عراق براي زندانيان تيف كه افراد جدا شده را در زير آفتاب قرار مي داديد كه نفرات از شدت گرما از حال مي رفتند.

 -دستور حمله به چادرهاي محل زندگي زندانيان به بهانه هاي مختلف و ضرب و شتم زندانيان با باتوم و شوكرهاي الكتريكي.

 -عدم دسترسي مريض ها به دارو و پزشك.

 -جا كردن 10 تا 14 نفر در يك چادر كوچك و ندادن امكانات آن هم در گرماي طاقت فرساي عراق و سرماي سوزناك كويري.

 -قطع هواخوري و نيم ساعت قدم زدن در محوطه بيروني زندان براي تنبيه عمومي.

 -قطع آب حمام براي تنبيه عمومي آنهم حمامي كه از لحظه ورود تا پايان دوش گرفتن و لباس پوشيدن زندانيان فقط 3 دقيقه زمان داشتند كه به دستور شما از رفتن زندانيان به حمام جلوگيري مي شد.

 -در طي روز 5 بار آمارگيري كه هر بار بيش از 1 ساعت افراد را سرپا نگه مي داشتيد و روزهايي بود كه در طي يك شب 3 يا 4 بار تا صبح زندانيان را از خواب بيدار و در محوطه زندان به خط مي كرديد، چه در گرماي تابستان و چه در سرماي زمستان يك نوع شكنجه روحي بود كه هر كس هم اعتراضي مي كرد بايد از دست سربازان شما كتك مي خورد و روي زمين كشان كشان به ايزوليشني كه در محوطه باز درست كرده بوديد فرستاده مي شد.

 آقاي ژنرال در صحبتهايتان گفتيد كه: «از زمان ثبت نام تا پايان هيچ مجرمي را نتوانستيد در اشرف پيدا بكنيد»، پس چرا بعد از استاتو به پشت درب زندان تيف آمديد و گفتيد كه شماها كه اينجا هستيد با امريكا دشمن هستيد و راضي نبوديد سازمان سلاحهايش را تحويل بدهد و با ما همكاري بكند!

 عين جمله اي كه به خود من گفتيد اين بود كه: شما شورشيان مجاهدين هستيد و اشاره كرديد به آن پرچم سياهي كه در زندان تيف افراشته بوديد و گفتيد شماها زنداني و اسير حساب مي شويد و معلوم نيست تا كي اينجا نگه داشته شويد... البته اين حرفها را سران فرقه براي شما ياد داده بودند كه بتوانيد فشار را بيشتر بكنيد!

 پس چي شد كه زندانياني كه در تيف بودند، اعضائي بودند كه به گفته خودتان بازجويي و اسكرين شده بودند در اشرف كه بودند مجرم نبودند، ولي تا رسيدند به مقر شما شدند مجرم؛ زنداني، اسير و مستحق شكنجه؟

 آيا اين همان اخلاق و دمكراسي هست كه شما از آن دم مي زنيد؟

 ما ايرانيها يك مثال داريم و روباه را به عنوان يك حيوان حيله گر و مكار مي شناسيم. مي گويند روباه يك روزي داشت حقه بازي مي كرد كه پرسيدند شاهدت براي حرفهايت كيست گفت دمم. حالا شما شاهد فرقه رجوي شده ايد؟ پيش قاضي و معلق بازي؟

 آقاي ژنرال شما در سخنراني اي كه در برابر مادر خوانده فرقه (مريم قجر) در پاريس داشتيد مدعي شده ايد كه: «فقط چند نفر خواهان جدايي از فرقه بودند!»

 راست مي گويند كه دروغگو كم حافظه هست!

 شما كه مدعي هستيد جدا شده هاي از فرقه مافيايي رجوي بيش از چند نفر نبوده اند چرا براي چند نفري كه مدعي هستيد كمپ شمارۀ 2 با بيش از 200 نفر؛ كمپ شمارۀ 6 با بيش از 150 نفر و كمپ 3 آ؛ كمپ 3 ب را با بيش از 100 نفر كنترل و زندانباني مي كرديد؟

 آن نفراتي كه در تيف زنداني شما و رجوي بودند چه كساني بودند؟

 آيا شما فقط براي چند نفر يك گروهان نگهباني اختصاص داده بوديد؟

 اگر اينها چند نفر بودند پس آنهايي كه با ثبت صليب سرخ و ارتش امريكا و وزارت حقوق بشر عراق در چند نوبت در گروه 135 نفره؛ گروه ديگر 105 نفر؛ گروه بعدي آن 50 نفر و در گروهاي 15 حتي 5 نفره و... به ايران رفتند از كجا بودند؟

 آيا به غير افراد جدا شده از فرقه رجوي بودند؟

 آقاي ژنرال آمار افراد جدا شده اي كه به ايران رفتند بيشترين آن به زمان زندانباني شما بر زندان تيف بر مي گردد كه هر روز فشار را بيشتر مي كرديد و اين خواست سران فرقه بود كه شما فشار را در زندان تيف به حدي برسانيد كه افراد جداشده مجبور شوند بين ماندن در زندان تيف و رفتن به ايران دومي را انتخاب بكنند.

 در اين مورد همه افرادي كه مي خواهند حقيقت را بدانند مي توانند در سايتها و يا از طريق صليب سرخ يا وزارت حقوق بشر عراق آمار افرادي را كه به ايران رفته اند را داشته باشند...

 بله آقاي ژنرال به بركت زد و بند شما با سران فرقه رجوي بيشترين آمار برگشتي ها به ايران در زمان شما بوده كه نتيجه آن شكنجه هاي روحي و جسمي است كه بر زندانيان وارد مي آورديد.

 آقاي ژنرال شما در زمان رامسفلد در همكاري با يك گروه جنايتكار و تروريستي اين نقشه شوم را كشيديد و زنداني درست كرديد كه از وجود آن هيچ كس با خبر نبود.

 اما يك نكته را بايد اعتراف بكنم كه اگر چه سرهنگ وودسايد يك امريكايي بود اما وقتي بعد از شما امورات زندان تيف را بدست گرفت، وقتي ايشان از گذشته اي كه در اشرف داشتيم و بلاهايي كه سران فرقه به سرمان آوردند و همچنين بلاهايي كه در زمان شما بر سر ما در زندان تيف آمده بود با خبر شد دستور دادند آن پرچم سياه اسارت را پايين بكشند و قول داد كه براي حل مشكل اقامتي ما تلاش كند و اينكار را كرد و سيستمي راه انداخت كه ما بتوانيم با كميسارياي عالي پناهندگي مصاحبه داشته باشيم و موقعيت پناهندگي بگيريم البته به كوري چشم سران فرقه و جيره خواران ايراني و اروپايي و امريكايي فرقه مافيايي رجوي كه حاضر هستند شرافت و وجدان نداشته باشند و اخلاق كثيف خود را با ادكلن فرانسوي خوش بو كنند و به فروش بگذارند.

 آقاي ژنرال شما مدعي شديد كه: «مي خواهيد و حاضر هستيد به عراق برگرديد به همان كمپ فرقه رجوي!!!»... اولاً خدمت انورتان برسانم زمان اشغال عراق به پايان رسيده و شما نمي توانيد در عراق آقا بالا سر باشيد چون حاكميت عراق بدست منتخبان آن كشور مستقل هست.

 دوم اينكه يك پيشنهاد مي كنم اميدوارم كه آنهايي كه انگليسيشان بهتر است اين پيشنهاد را خدمت شما برسانند:

 من حاضر هستم هر روز و هر زماني كه شما بخواهيد در حضور همه نمايندگان مجامع حقوق بشري؛ نماينده سازمان ملل؛ نماينده عفو بين الملل؛ نمايندگان احزاب سياسي از هر دولتي كه باشند و با حضور همه رسانه ها به همان محل مورد نظر شما (كمپ عراق جديد) بروم و هم محل زندان سابق شما را براي همه نشان بدهم هم طرز رفتار شما با جداشده ها در زندان تيف را توضيح بدهم و هم محل شكنجه گاههاي رجوي و شكنجه گرها را البته خدمت انورتان بگويم گر چه در زمان رياست شما به زندان تيف همه اينها را گفته ايم.

 آقاي ژنرال ديويد فيليپس، دير آمدي اي نازنين، زمان فرو پاشي فرقه رجوي فرا رسيده است. شما كه سهل است، شما بزرگتر هايش هم نمي توانند جلوي آنرا بگيرند چون شما همه چيز را در دلارهاي سبز فرقه مي بينيد اما ما جداشده ها و خانواده اسيران فرقه رجوي با تكيه به خدا و آن سرزمين مقدس...

 آري شما هيچ وقت اينها را نداريد و نخواهيد داشت، پس محكوم به حكم خدا و تاريخ و طبيعت هستيد. چه شما و چه سران فرقه رجوي.

 اما باز در آخر برايتان يادآوري مي كنم كه اگر بار ديگر پاريس تشريف آورديد، و اگر شهامت آن را داريد كه با زنداني سابق خود رو در روي دوربينها بشينيد و با هم حرف بزنيم من استقبال مي كنم و مطمئن هستم كه اينكار مي تواند براي روشن شدن حقيقت كمك بكند بطور خاص براي دمكراسي و حقوق بشر و اخلاقي كه شما از آن دم مي زنيد.

 اما اينها از دولتمردان و قضات و دادگستري دولت فرانسه تقاضا دارم كه اجازه ندهند سران فرقه رجوي كشور فرانسه را كه به مهد دمكراسي و آزادي شهره هست جولانگاه يك مشت جاني و جنايتكار و شكنجه گر بكنند.

 آقاي ژنرال شما هم پنتاگون، و هم دولت امريكا، و هم پولهاي كلان فرقه رجوي را پشتوانه خود داريد، اما من يك پناهنده سياسي هستم كه در فرانسه زندگي مي كنم و جز خدا و عده قليلي كه وجدانهاي پاك دارند كسي را ندارم كه از من حمايت كنند. پس بيا اينبار با درجه ژنرالي شانس خودتان را امتحان كنيد و پيشنهاد رفتن به عراق و يك مصاحبه رو در رو را بپذيريد.

 پاريس. محمد رزاقي

14 دسامبر 2011

زنداني سابق ژنرال ديويد فيليپس و شركاي جنايتكارش سران فرقه رجوي

  ......................

27/09/1390


دسته ها : جداشدگان
يکشنبه 27 9 1390 8:50
X