دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 761622
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

صدها نفر از خانواده‌هاي ايرانيان حبس شده در اردوگاه اشرف در استان دياله، در برابر اين اردوگاه تحصن كرده و خواستار آزادي فرزندانشان شدند.

خبرنگار شبكه العالم از استان دياله عراق گزارش داد، شمار زيادي از خانواده‌هاي ايراني كه فرزندان و بستگانشان در اردوگاه اشرف حضور دارند، بار ديگر در برابر اين اردوگاه تجمع كردند و خواستار ديدار و رهايي خانواده هايشان از زندان منافقان شدند.

يكي از اين خانواده هاي معترض با تاكيد بر اينكه گروه تروريستي مجاهدين جنگي رواني عليه آنها به راه انداخته، به خبرنگار العالم، گفت: ما خواهان ديدار و ملاقات با عزيزانمان هستيم، و به تحصن در اينجا ادامه خواهيم داد.

يك زن ايراني نيز به خبرنگار العالم گفت: از دولت عراق مي‌خواهيم كه در اين موضوع دخالت كند؛ همه نهادهاي بين‌المللي بايد براي پايان دادن به اين مسئله غير عقلاني تلاش كنند، تا عزيزانمان كه به دست گروه تروريستي مجاهدين زنداني شده اند، آزاد شوند.

يكي ديگر از زنان ايراني با تأكيد بر اينكه گروه‌ تروريستي مجاهدين بيست سال پيش فرزندش را ربوده است، گفت: بسيار دلتنگ فرزندم هستم كه بيست سال پيش ربوده شده است. نمي‌دانم چگونه بايد او را ببينم. آنها به ما اجازه نمي دهند تا با عزيزانمان ملاقات كنيم.

اين خانواده‌هاي ايراني بارها با برگزاري تحصن و تجمع هاي اعتراض آميز، خواستار آزادي فرزندانشان از اردوگاه اشرف شده اند.

دولت و ملت عراق هم كه جنايات گروه تروريستي مجاهدين در زمان صدام را به ياد دارند، بارها تاكيد كرده‌اند كه حضور اين گروه تروريستي در خاك اين كشور غيرقانوني است، و خواستار اخراج مجاهدين از عراق شده اند

......................

۱۳۹۰/۱۰/۸


پنج شنبه 8 10 1390 21:46
X