دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 758272
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

 ... بايد بگويم كه با آن گواهينامه هايي كه شما براي افراد صادر كرده ايد در خارج از اردوگاه اشرف نمي توان گاري دستي يا فرغون راند چه رسد به خودرو! يكي از خواسته هاي ديگرشان اين بوده كه خانواده ها نتوانند در كمپ ليبرتي با بلند گو فرزندان خود را صدا كنند اين خواسته موقعي مي تواند منطقي باشد كه سران فرقه به خانواده ها اين اجازه را بدهند كه بتوانند با فرزندان خودشان ملاقات بدون كنترل سران فرقه را داشته باشند. اگر قصد رجوي اين بوده كه از دست خانواده ها به كمپ ليبرتي برود اين يكي را اشتباه كرده خانواده هاي اسيران اعضاء با ماهيت و درون مايه رجوي كاملآ آشنا شده اند و سران فرقه بايد بدانند كه بعد از اسارتگاه اشرف نوبت اسارتگاه اوور است كه خانواده ها در مقابلش به تحصن بنشينند و خواستار آزادي اسيرانشان از اردوگاه اوور شوند ...

محمد رزاقي، فرياد آزادي، نهم ژانويه 2012

 

چند روزي هست كه سران فرقه مافيايي رجوي بطور خاص مريم قجر از اوور پاريس در اطلاعيه هاي رنگارنگ به بهانه هاي مختلف از عدم ترك كمپ عراق جديد (اشرف) سابق به مواردي استناد مي كند كه هيچ كدام از اين خواسته ها دليل بر نرفتن به كمپ ليبرتي نمي تواند باشد. خواسته هايي كه مضحك و در عين حال شيادانه هستند.

 سران فرقه براي فرار به جلو آنقدر تلاش مي كنند كه از فرط فشار به هذيان گويي هم افتاده اند و در اطلاعيه خود خواسته اند مهند سان فرقه براي ارزيابي به بازديد كمپ ليبرتي برده شوند البته مريم قجر اين بار به كاهدان زده و فكر مي كند كه مي تواند شكنجه گرها را به اسم مهندس يا تحليلگر و دكتر... قالب كند.

 مريم قجر در اين اطلاعيه گفته اند كه به درخواست ايشان 400 نفر آماده رفتن به كمپ ليبرتي هستند!

 اين گفته مريم قجر حرفهاي ما را كاملآ به اثبات رساند كه در آن آسارتگاه هيچ كس اراده تصميم گيري براي خود را ندارد و اين سران فرقه هستند كه براي ساعت به ساعت زندگي اسيران چنگال خودشان تصميم مي گيرند و هيچ كس حق ابراز عقيده آزاد را ندارد واعضاء چون برده هايي هستند در دستان سران فرقه كه هر طوري خواستند براي آنها تصميم مي گيرند.

 مريم قجر اعلام كرده 400 نفر آماده هستند با اموال منقول و غير منقولشان با خودروهاي خودشان به كمپ ليبرتي بروند!

 گويا خانم مريم قجر يادشان رفته در نشستيهايي كه با شوهر فراريشان برگزار مي كردند مي گفتند اعضاء فقط يك حق دارند آن هم حق مردن براي رهبر عقيدتي هست! حالا از كي اين اعضاء حق داشتن اموال منقول و غير منقول را پيدا كرده اند؟

 البته اگر منظور مريم قجر اموالي كه از ارباب سابقشان صدام براي دست مزد مزدوري و وطن فروشي گرفته اند بايد گفت آنها متعلق به مردم عراق است كه شما با اسناد جعلي به اسم خودتان كرده ايد. سند هايي كه يك شب در اشرف براي اموال و خودروها درست كرديد درست مثل همه كارهايتان كلاهبرداري و شيادي هست كه ساليان سال مشغول آن هستيد. در ضمن خانم مريم قجر بايد بگويد كه اين 400 نفر با كدام گواهينامه مي خواهند با جيپ و كاميون و تريلي در جاده هاي عراق رانندگي بكنند؟ با همان گواهينامه هاي صادره دولت موقت شما؟

 اگر دلتان به آنها خوش بايد بگويم كه با آن گواهينامه هايي كه شما براي افراد صادر كرده ايد در خارج از اردوگاه اشرف نمي توان گاري دستي يا فرغون راند چه رسد به خودرو!

 يكي از خواسته هاي ديگرشان اين بوده كه خانواده ها نتوانند در كمپ ليبرتي با بلند گو فرزندان خود را صدا كنند اين خواسته موقعي مي تواند منطقي باشد كه سران فرقه به خانواده ها اين اجازه را بدهند كه بتوانند با فرزندان خودشان ملاقات بدون كنترل سران فرقه را داشته باشند.

 اگر قصد رجوي اين بوده كه از دست خانواده ها به كمپ ليبرتي برود اين يكي را اشتباه كرده خانواده هاي اسيران اعضاء با ماهيت و درون مايه رجوي كاملآ آشنا شده اند و سران فرقه بايد بدانند كه بعد از اسارتگاه اشرف نوبت اسارتگاه اوور است كه خانواده ها در مقابلش به تحصن بنشينند و خواستار آزادي اسيرانشان از اردوگاه اوور شوند.

 اما در وراي همه اين مسائل رجوي براي جلو گيري از فروپاشي ساختار فرقه گرايانه اش به هر ترفند و مكرو حيله و بهانه دست زده و خواهد زد كه به نظر من قبول ظاهري رفتن به كمپ ليبرتي ازطرف سران فرقه هم 2 علت داشت:

 يكم: براي جلو گيري از فرار اعضاء از اسارتگاه اشرف و دادن وعده رفتن به اروپا و امريكا به اعضاي نااميد تا شايد چند صباحي بيشتر بتوانند اعضاء را در اسارت نگه دارند. مثل زمان صدام كه رجوي هر روز تابلو جنگ دوباره ايران و عراق را در تابلو رسم مي كرد هر بار از شاخه اي به شاخه ديگر مي پريد تا زمان بخرد و اعضاء را در اسارتگاه براي اهداف پليد خودش نگه دارد و اينبار با وعده رفتن به بيرون از عراق اينكار را ادامه مي دهد.

 دوم اينكه رجوي اينبار ديد كه تصميم دولت عراق جدي هست و هيچ گونه راه فراري برايش نيست به همين خاطر به ظاهر جابجايي را قبول كردند تا به خيال خودشان توپ را به زمين عراق و سازمانهاي بين المللي بيندازند و با اين بهانه گيريها، هم ارگانهاي بين المللي را با دولت عراق وارد تضاد بكنند هم اينكه خودشان را بي تقصير نشان بدهند و بگويند كه ما آماده رفتن هستيم اما... تا اينكه زمينه هاي درگيري اعضاء با دولت عراق را فراهم كنند و بعد ادعا كنند كه مقصر دولت و ارتش عراق بوده و دقيقآ رجوي به دنبال اين سناريو هست تا هر طور شده به هر بهانه اي درگيري را بوجود بياورد.

 به همين منظور پيشاپيش به همه دست اندركاران اين پرونده بايد هشدار داد كه فريب رجوي و لابي هاي اين فرقه را نخورند و از سران اين فرقه بخواهند كه دست از فريب و نيرنگ بردارند و اجازه بدهند كه اعضاي اسير در چنگالشان كه عمر و زندگيشان در اين ساليان گذشته تباه شده براي آينده خودشان تصميم بگيرند و با جان اين افراد براي ادامه حيات ننگين خودشان اينقدر بازي نكنند.

 سران فرقه بايد بدانند كه آنها را از حكم خدا و تاريخ و طبيعت فراري نيست و هر چقدر هم نيرنگ و فريبب كاري بكنند در نهايت محكوم به فنا هستند.

 


دوشنبه 19 10 1390 21:14
X