دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 761700
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

   به دنبال انتشار خبري مبني بر تصميم وزارت خارجه آمريكا درباره خروج احتمالي منافقين از فهرست گروه‌هاي تروريستي آمريكا، مدير سياستگذاري شوراي ملي ايرانيان آمريكا (ناياك)، ايران را برنده اصلي خروج منافقين از ليست تروريستي آمريكا خواند.



 مدیر سیاستگذاری نایاک:

شنبه، ۰۱ مهر ۱۳۹۱ / ۰۶ ذیقعده ۱۴۳۳ / ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲

 

به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) جمال عبدی مدیر سیاستگذاری این سازمان روز گذشته اعلام کرد که امروز برنده اصلی، جمهوری اسلامی ایران است که از مدت‌ها پیش آمریکا را دشمن مردم ایران می‌خوانده و اعتقاد دارد که آمریکا در پی نابودی ایران است.

 

جمال عبدی در ادامه افزود: این تصمیم، راه کنگره آمریکا را برای کمک‌های مالی به مجاهدین خلق باز می‌کند تا این گروه بتواند حملات تروریستی در ایران انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم ثابت می‌کند آمریکا در حال دوستی با یک گروه تروریستی منفور است.

 

این خبر می‌افزاید سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در یک کنفرانس خبری در پاسخ خبرنگاری راجع به خروج سازمان منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، از تلاش‌های اخیر این وزارتخانه در بازنگری وضعیت تروریستی این گروهک خبر داد و اعلام کرد که در حال ارسال اطلاعاتی محرمانه راجع به وضعیت منافقین از سوی کلینتون به کنگره آمریکا هستند.

 

ویکتوریا نولاند از محتویات این اطلاعات سخنی به میان نیاورد ولی پیش‌بینی کرد که تا آخر سپتامبر به صورت عمومی اعلام کند.

 

گفتنی است خبرگزاری‌های بین‌المللی به نقل از مقامات کاخ سفید که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند که وزارت خارجه آمریکا تصمیم به خروج این گروهک از فهرست تروریستی آمریکا گرفته است.

X