دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 780656
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

تبريك به خانم مريم سنجابي ؛ اقايان عبدالطيف شاردري و برات كيخاني

... واقعيت اينكه ما جدا شده ها از قبل هم به سران فرقه هم به دولتها و ارگانهاي بين المللي گفته بوديم كه اگر رجوي ريگي به كفش ندارد اين اسيران در چنگال خودش را ولو 24 ساعت ازاد بگذارد ؛ نگهبان و مراقب را جمع كند ؛ دوربين هاي مدار بسته را كه در نقاط مختلف اسارتگاه اشرف گذاشته بردارد.

 فرار و جدايي اين عزيزان نشان دهنده پوسيدگي تشكيلات فرقه مافيايي رجوي مي باشد و همچنين اثبات صحت گفته هاي جدا شده ها از روابط درون فرقه اي تشكيلات رجوي و هم اينكه وجود ناراضيان زيادي كه خواهان خروج و جدايي از اين فرقه هستند اما سران فرقه با مانع تراشي هاي مختلف مانع خروج و جدايي اعضاء ناراضي مي شوند.

 واقعيت اينكه ما جدا شده ها از قبل هم به سران فرقه هم به دولتها و ارگانهاي بين المللي گفته بوديم كه اگر رجوي ريگي به كفش ندارد اين اسيران در چنگال خودش را ولو 24 ساعت ازاد بگذارد ؛ نگهبان و مراقب را جمع كند ؛ دوربين هاي مدار بسته را كه در نقاط مختلف اسارتگاه اشرف گذاشته بردارد ؛ گشت و كمين خيابانهاي ا سارتگاه اشرف را جمع كند و ... ان وقت خواهيم ديد چه كساني براي رجوي مي مانند به جزء چند ده شكنجه گر گه انها هم از ترس شان حاضرند در ان اسارتگاه بمانند .

 اما از اين طريق به همان شكنجه گران هم ميگويم ما مثل رجوي نيستيم با خون خونريزي خودمان را ارضاء كنيم ! كارهاي ضد بشري شما را در شكنجه گاههاي اشرف هيچ گاه فراموش نميكنم ولي شما را مي بخشيم و مطمئن هستم ديگردوستان جدا شده ها هم با اين نظر موافق باشند ؛ تا بدين وسيله راهي باشد براي ازادي شماها از چنگال پدر خوانده فرقه ( مسعود رجوي) و ديگر سران اين فرقه مافيايي .

 اما سخني دوستانه با خانم مريم سنجابي ؛ اقايان عبدالطيف شاردري و برات كيخاني

 آزادي كه بدست اورديد مبارك خود و خانواده هايتان و ما دوستان هم در اين شادي شريك بدانيد ؛ اما هر كدام ما چند وظيفه انساني رو دوشمان هست .

 يكم : عهد ببنيدم تا ازادي اخرين اسير از چنگال فرقه رجوي از پا ننشينيم .

 دوم : سران فرقه در اروپا و حتي در داخل عراق با فريبكاري و دروغ و شيادي خودشان را بي گناه و معصوم معرفي ميكنند! اين وطيفه ما هست با شناختي كه از سران فرقه و روشهاي كار انها داريم را به اطلاع عموم برسانيم و پرده از چهره زشت و ديو صفتيشان برداريم تا نتوانند بيشتر از اين از ان اعضاء اسير براي اهداف پليد و زندگي خائنانه خودشان در اوور پاريس سوء استفاده كنند ؛ درست همين كاري كه در بغداد با برگزاري كنفرانس گوشه هايي از جنايات سران فرقه رجوي را افشاء كرديد .

 بايد به هر طريق ممكن به بقه اعضاء اسير در چنگال رجوي رساند كه خودشان را به كشتن ندهند و براي ازادي از ان زندان تلاش كنند اين تنها راه نجاتشان است نه خود كشي كه از دست سران فرقه خلاص شوند !

 من بار ديگر ازادي شما را به خودتان و خانواده هايتان تبريك ميگويم اميدوارم در دنياي ازاد بتوانيد به دور از كنترل سران فرقه مافيايي رجوي براي ادامه زندگي خود تصميم بگيريد .

 و با هم تلاش كنيم و دعا كنيم كه بقيه اسيران در چنگال فرقه رجوي هم به دنياي ازاد برسند به اميد ان روز كه دير نيست .

 پاريس : برادرتان محمد رزا قي بيست و دوم آوريل 2011


دسته ها : تبريك
جمعه 2 2 1390 22:38
X