خداوند آنان را استهزا مىكند؛ و آنها را در طغيانشان نگه مىدارد، تا سرگردان شوند. كه با اين آيه خداوند وعده داده تا آنان را به عقوبتي بزرگ مبتلا نمايد يعني باقي ماندن در گمراهي...
وَإِذَا لَقُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَكْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ
و هنگامى كه افراد باايمان را ملاقات مىكنند، و مىگويند
سرانجام پايه پاچه خواري يا شكست سياست موج سواري
... علت خشم مجاهدين و اذنابشان و اين كه چرا آن را دشنه اي بر پشت خود يافته و آن را موجب هراس و نگراني دانسته اند، چيست؟ واقعيت اين است كه مجاهدين بدون آن كه بخواهند پنهان كنند، با شادي و شعف اعلام داشتند كه در پي موج سواري بر روي حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوري در ايران و جهت دادن آن به نفع خود هستند و از اعزام نيرو براي به خشونت كشيدن تجمعات تا
منافقين رياكارانه طالقاني را پدر خطاب ميكردند.
خاطراتي خواندني از حاج حيدر رحيم پور
شعور نداشتند تا بدانند اين طالقاني است كه افسار گسيختة مجاهدين خلق را با رودربايستي در دست نگاه داشته تا مهارشان كند و مانع لگدپراني آشكار آنان گردد و او تنها قدرتي است كه ميتواند منافقين را كنترل كند و منافقين هم جرأت افشاي عقايد پنهاني خود را به حضرتش نداشتند و رياكارانه او را پدر مي&zwnj
مجاهدين خلق ايران يك فرقه تروريستي كوچك است كه اعضايش فقط به خاطر ظرفيت براي ايجاد خشونت با هم متحد شده و هيچ گونه تعهد و وفاداري به هيچ كشوري ندارند...
به گزارش پايگاه اطلاع رساني انجمن دفاع از قربانيان ترور خاورميانه ، برندن استون، رئيس مشترك "ائتلاف هميلتون براي توقف جنگ" كانادا ، جوابيه اي را با عنوان " استانداردهاي دوگانه در مقابل تروريسم " در پاسخ به مطلب چاپ شده در روزنامه اس
تداوم ناكاميهاي جريان فتنه «ابوالحسن بني صدر» را نيز به تغيير موضع و رويگرداني از اين جريان واداشته است.
به گزارش يك روزنامه فرانسوي، رئيسجمهور فراري ايران كه در نشست ايران لاييك در پاريس سخنراني ميكرد، گفت: جريان فتنه از همان نخست هم محكوم به شكست بود و ديديم كه به ناچار شكست هم خورد. او كه تلاش ميكرد در سخنانش اشارهاي به موج اسلامخواهي در ميان ا
کار منافقین کارشکنی است، گاهی با توطئه، زمانی با تبطئه و جمع بین اینها هم صَدِّ عن سبیل الله است. در سوره مبارکه نساء و امثال آن که میفرماید: «و انّ منکم لمن لیبطئن»
«اَلَمْ تَرَ اِلَی الَّذینَ نافَقُوا یَقُولُونَ لاِخْوانِهِمُ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ اَهْلِ الْکِتابِ لَئنْ اُخْرِجْتُمْ لَنَخْرُجَنَّ مَعَکُمْ وَ لانُطیعُ فیکُمْ اَحَدَا اَبَدَا وَ اِنْ قُوتِ
ریشه ی نفاق سیاسی اجتماعی، نفاق فردی و اخلاقی است و نفاق سیاسی اجتماعی یعنی خط عوام فریبی، تظاهر به شعار های دینی و انقلابی و ...
بحث آسیب شناسی نفاق فراتر از مباحث سیاسی است که تحلیل آن چون کلیدی، راهگشای بسیاری از مباحث است.
چطور می شود انسان هایی با سابقه ی بسیار درخشان، که برای تحقق یک سری اصول و مبانی حتی با فداکاری های جانی و مالی قابل تقدیر، برای محقق شدن شعار هایی آرمانی و