دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 764825
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

مرزبندي صريح اصولگرايان كمترين راه نفوذي براي اپوزيسيون نگذاشته است

يكي از اصلاح طلبان فراري مقيم آمريكا گفت: انگيزه ها و اهداف هاشمي رفسنجاني با جنبش سبز تطبيق و خوانايي ندارد.

علي افشاري در گفت وگو با راديو فردا اظهار داشت: آقاي هاشمي و جنبش سبز در مقابل يك جريان واحدي قرار گرفتند. جدا از انگيزه هاي هاشمي، حضور او در قدرت هم جنبش سبز و هم حركت هاي مخالف را در داخل تقويت مي كند اما باز هم تاكيد مي كنم كه هاشمي به دنبال تقويت اين جريان نيست يا او را نبايد به عنوان كسي درنظر گرفت كه به زعم برخي پل پيروزي نيروهاي اصلاح طلب است يا مي تواند از رهبران سمبليك جريان سبز باشد. مطمئنا اين گونه نيست. براي او حفظ نظام مهم است اما كشمكش ها يك فضاي تنفسي مي تواند براي مخالفان ايجاد كند.

وي همچنين درباره نگاه طيف هاي اصولگرا به اپوزيسيون سبز گفت: تقريبا كليت جريان اصولگرا به لحاظ گروهها، نسبت به آن چيزي كه آنها را فتنه سبز مي دانند، مرزبندي صريحي كرده اند و هيچ كدامشان حاضر نيستند كوچك ترين و كمترين همراهي را با جنبش سبز داشته باشند. اپوزيسيون هم هيچ ابزار ديگري درداخل حكومت ندارد.

افشاري درباره آشفتگي جبهه ضدانقلاب اظهار داشت: انسجامي در داخل اين جبهه وجود ندارد. من واقعا نمي دانم سران سمبليك آيا طرح و برنامه دارند يا نه، به خصوص با توجه به ايزوله شدن موسوي و كروبي. شوراي راه سبز هم ظرفيت موثري از خودش نشان نداد.

در گفت وگو با راديو فردا، يكي ديگر از عناصر ضدانقلاب به نام محمد كسايي هم حضور داشت كه تاكيد كرد: آنچه از نظر ما به عنوان يك حداقل غيرقابل اهميت تلقي مي شود، از سوي حاكميت به عنوان يك حداكثر غيرقابل پذيرش به حساب مي آيد.

اظهارات علي افشاري درباره بي خاصيتي شوراي هماهنگي راه سبز در حالي است كه اين شوراي خلق الساعه و مجهول پس از 2 هفته هياهو و صدور 5 بيانيه، نزديك يك هفته است كه در سكوت مطلق فرو رفته و بنابر برخي گزارشها، به خاطر بروز برخي اختلافها، شماري از اعضا كناره گيري كرده اند.

شكوري راد و اميرارجمند هم نيروي امنيتي شدند!

 تابناك


دسته ها : اخبار
سه شنبه 24 12 1389 13:42
X