دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 764784
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

ما ضدانقلاب هستيم يا مأمور اطلاعات جمهوري اسلامي!؟

جالب اينكه در اين ميان، اردشير امير ارجمند در مصاحبه با بي سي سي مي گويد سايت كلمه در اختيار معتمدان است، حال آن كه شخص خود وي، يكي از عوامل انتشار شايعه دروغ دستگيري و انتقال موسوي به زندان حشمتيه بوده كه اكنون دروغ بودن آن آشكار شده و بنابراين خود وي درباره انتشار چنين خبرهاي حساسيت زايي زير سوال و ترديد است.

مجادله ميان رسانه هاي ضدانقلاب مبني بر اينكه كدام يك با وزارت اطلاعات و ارتش سايبري ايران همكاري دارد و كدام يك واقعاً ضدانقلاب است، شدت گرفته است.

به گزارش كيهان پيش از اين برخي سايت ها نظير بالاترين و خودنويس متهم شده بودند كه مورد نفوذ سرويس هاي امنيتي ايران واقع شده اند و در ازاي دريافت پول، عليه اپوزيسيون فعاليت مي كنند. متقابلاً سايت هاي ياد شده هم براي برداشتن اتهام از خود، گردانندگان سايت كلمه را وابسته به وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران معرفي كردند. خودنويس كه به خاطر برخي حملاتش به موسوي مورد اتهام قرار گرفته، متقابلاً عملكرد چند هفته اخير سايت «كلمه» در زمينه طرح ادعاي انتقال موسوي و همسرش به زندان حشمتيه و سپس تكذيب اين ادعا و انتشار خبر ديدار فرزندان موسوي با وي و همسرش در خانه اي در خيابان پاستور را به چالش كشيد و پرسيد: مدير كلمه كيست؟ نزديكان موسوي يا وزارت اطلاعات؟ برخي شخصيت هاي سياسي انتشار نامه فرزندان موسوي از سوي سايت كلمه را مشكوك مي دانند. شك و ترديدها از زماني آغاز شد كه عليرضا نوري زاده در صداي آمريكا صراحتاً اعلام كرد كنترل سايت كلمه در اختيار نيروهاي وزارت اطلاعات قرار گرفته و به نوعي دست رژيم در خبرهاي «كلمه» در كار است.

بالاترين هم در مطلبي تصريح كرده كه كلمه دست اطلاعات رژيم افتاده و خبرهاي خلاف واقع منتشر مي كند. به نوشته بالاترين كاسه اي زير نيم كاسه است!

اين شبكه در مطلب ديگري خواستار شكستن سكوت از سوي گردانندگان كلمه شد حال آن كه گردانندگان خارج نشين كلمه هرگز خود را معرفي نكرده اند.

جالب اينكه در اين ميان، اردشير امير ارجمند در مصاحبه با بي سي سي مي گويد سايت كلمه در اختيار معتمدان است، حال آن كه شخص خود وي، يكي از عوامل انتشار شايعه دروغ دستگيري و انتقال موسوي به زندان حشمتيه بوده كه اكنون دروغ بودن آن آشكار شده و بنابراين خود وي درباره انتشار چنين خبرهاي حساسيت زايي زير سوال و ترديد است.

در همين حيص و بيص پايگاه ضد انقلابي ايران امروز به بررسي نقش نفوذ و ستون پنجم در ميان اپوزيسيون پرداخت و با برشمردن برخي نشانه ها تصريح كرد: به نظر مي رسد اطلاعات رژيم به شيوه نرم افزاري، اپوزيسيون را از خيابان جمع كرده و نفس سران اين حركت را بريده است. ستون پنجم اطلاعات هم دوباره فعال شده و در حال متلاشي كردن شبكه هاي اپوزيسيون است.

اين پايگاه ضدانقلابي همچنين نوشت: در عرصه شبكه سازي و شبكه هاي مجازي و اينترنت نبايد از آسيب ها غافل ماند. اكنون گروه هاي ماسك دار و مشكوك در فضاي مجازي و فيس بوك زياد شده اند و فرصت پنهان شدن دستگاه هاي اطلاعاتي زير اين ماسك ها را مي دهند. ما با جاسوسان دو جانبه طرف هستيم. اينان جاسوساني هستند كه به دنبال لو رفتن يا دستگيري، به كار گرفته مي شوند.

برخي تحليل گران در محافل قديمي تر اپوزيسيون كه نگاه هاي بدبينانه تري دارند معتقدند كه ماجراي اغتشاشات سال گذشته و اتفاق امسال ۲۵ بهمن اساساً تله اي براي شناسايي سرشاخه ها و تمام ارتباطات مخالفان بوده است.

تابناك / تاريخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۲/۲۴ /  كد خبر: 96560


دسته ها : فتنه گران
سه شنبه 24 12 1389 13:44
X