دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 766780
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

 

پادگان اشرف در آغاز دومين سال تحصن خانواده ها:

روزنامه كثيرالانتشار عراقي الصباح در شماره 23 ژانويه (3 بهمن) خود اطلاع داد كه مدارك جديدي مبني بر دست داشتن سازمان مجاهدين خلق (فرقه تروريستي رجوي) در سركوب مردم عراق و پشتيباني از اقدامات تروريستي در اين كشور بدست آمده است كه جرم و جنايات اين فرقه را به اثبات ميرساند.

 در اين مقاله اقدام به اعمال تروريستي عليه مردم ايران، اقدام به جرم و جنايت عليه مردم عراق حتي بعد از سرنگوني صدام حسين و غصب اموال و املاك مردم، و اقدام به شكنجه و آزار و حتي قتل افراد ناراضي در پادگان نظامي اشرف مورد اشاره قرار گرفته است.

 اين مقاله و اظهارات فرماندار شهر خالص و همچنين فرمانده پليس استان دياله در گفتگو با روزنامه الصباح بازتاب بسيار گسترده اي در محافل و رسانه هاي عراقي داشت. اين اظهارات به اشكال مختلف در بسياري از رسانه هاي عراقي از جمله وكالة خبر للانباء، موقع سوق الشيوخ، موقع الانصار، صوت العراق، صدا العراق الحر، تلفزيون الاتجاه، جريدة المؤتمر، تلفزيون العهد، البصره، سايت دفتر رياست جمهوري عراق و بسياري از رسانه ها و سايت هاي خبري ديگر منعكس گرديد.

 واضح است كه دستگاه قضائي و دولت عراق و عموم سياستمداران و مردم اين كشور خواهان محاكمه سران فرقه رجوي و اخراج عناصر آن از عراق بر اساس قوانين خود مي باشند. در هيچ كجاي دنيا سابقه ندارد كه يك نيروي تروريست خارجي به اين اندازه دست باز در داخل يك حاكميت داشته باشد بطوري كه حكم دولت در دولت را پيدا كند. اين ارثيه ايست كه صدام حسين براي مردم عراق به جا گذاشت و نيروهاي آمريكائي بر اساس منافع احتمالي خود آنرا همچنان بر اين مردم تحميل كرده و ميكنند.

 رجوي و سران فرقه اش داراي پرونده قطوري در دستگاه قضائي عراق هستند كه حقا از پرونده صدام حسين و اياديش حجيم تر است. اما محاكمه سران فرقه بدليل اعمال نفوذ نيروهاي آمريكائي و لابي هاي صهيونيستي كه رجوي فعلا خود را به اجاره آنان در آورده است به سرنوشت محاكمه مريم رجوي در پاريس – كه بيش از 7 سال و نيم از زمان دستگيري و تشكيل پرونده او به اتهام اقدامات تروريستي عليه جداشدگان و كلاهبرداري و پولشوئي ميگذرد – دچار شده و همچنان مسكوت و بلاتكليف مانده است.

 اعضاي سابق فرقه رجوي و خانواده ها، علاوه بر بازماندگان قربانيان كشتار و ترور در عراق و ايران، دعاوي بسياري عليه اين فرقه در محاكم عراقي اقامه نموده اند. هر يك از اين شكايات با ادله اي كه در آنها ارائه شده است براي به محاكمه كشاندن هر فردي كافي است. اما در خصوص رجوي كه يكي از مخرب ترين و مخوف ترين فرقه هاي كيش شخصيت و كنترل ذهن را در طول تاريخ بوجود آورده است قضيه فرق ميكند چون منافع و مصالح واهي سياسي در ميان است.

 بنياد خانواده سحر هميشه از اينكه مسعود رجوي در برابر اعمال خود خصوصا در قبال اعضاي فرقه و خانواده ها مورد محاكمه و مؤاخذه قرار بگيرد استقبال كرده است. اين محاكمه قطعا مي بايست با حضور ناظران بين المللي و رعايت تمامي موازين و اصول قانوني و بر اساس عرف جهاني حقوق متهمين صورت گيرد. خواست ما براي انجام چنين محاكمه اي انتقام جوئي يا حتي عدالت خواهي نيست. ما معتقديم كه جهان بايد در خصوص تهديد و تخريب اجتماعي و امنيتي فرقه ها مطلع گردد و ديگر كسي به دام فرقه هاي رنگارنگ كه با شعارهاي فريبنده خود جوانان صادق و آرمان گرا اما كم تجربه را اسير ميكنند نيفتد. محاكمه از نظر ما بايد جنبه افشاگرانه و مطلع كننده داشته باشد و اين هدف در آن دنبال گردد. بايد مرز مبارزه حق طلبانه و شيادي روشن شود و ديگر بهترين جوانان مبارز و فداكار اين ميهن گرفتار سيستم هاي پيچيده مغزشوئي نشوند.

 به اميد آن روز

بنياد خانواده سحر

بغداد – 9 فوريه 2011/ چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹


پنج شنبه 21 11 1389 8:45
X