دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 765022
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

جزئيات اجراي نقشه از پيش طراحي شده سران مجاهدين در كمپ اشرف

يك افسر اداره‌ پليس استان دياله‌ گفت كه افراد كشته‌ شده‌ توسط سران ارشد مجاهدين و طبق نقشه‌اي از قبل تعيين شده‌ از پشت به‌ سوي آنها شليك شده‌ است كه بتوانند مظلوم نمايي كنند.

 سرهنگ "احمد غانم " افسر ارشد اداره‌ پليس استان دياله‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد اعلام كرد: بر اساس مدارك و شواهدي كه‌ در اختيار اداره‌ پليس استان دياله‌ است، 34 فرد كشته‌ شده‌ در حوادث چند روز گذشته، توسط خود نيروهاي مجاهدين كشته شده‌اند.

وي افزود: با وجود تحريكات فراوان اين گروه‌ و عدم پيروي آنها از قانون عراق، نيروهاي پليس به‌ سوي هيچ يك از اعضاي مجاهدين شليك نكرده‌ و افراد كشته‌ شده‌ توسط سران ارشد مجاهدين و طبق نقشه‌اي از قبل تعيين شده‌ از پشت به‌ سوي آنها شليك شده‌ است.

غانم هدف از كشتن افراد فريب خورده‌ توسط سران مجاهدين را مظلوم نمايي و دريافت پول و كمك‌هاي انسان دوستانه عنوان كرد و گفت: سران اين گروه‌ مي‌خواهند با اين اقدامات سخيف ، بار ديگر خود را در كانون رسانه‌هاي جهان قرار دهند.

چندي پيش گروه تروريستي مجاهدين در موضعي فريبكارانه و در تلاش براي مظلوم نمايي مدعي شده بود ارتش عراق مرتكب جنايت شده و 31 نفر از اعضايش را كشته و بيش از 300 نفر را زخمي كرده است.

اين در حالي است كه ارتش عراق با هدف اعمال حاكميت دولت بر تمام كشور بر اساس قانون اساسي وارد كمپ اشرف شده بود كه با اقدامات خشونت آميز اعضاي گروه تروريستي مجاهدين روبرو شد.

2011-04-18


دسته ها : افشاگري
دوشنبه 29 1 1390 9:21
X