دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 764160
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

براي نجات جان اسيران اسارتگاه اشرف بايد در همه جا و به هر طريق ممكن تلاش كرد كه بارها گفته ايم تنها راه نجات جان اسيران فرقه رجوي در گرو 2 عمل هست . يكم : جدا كردن سران فرقه از اعضاء اسير در اردوگاه اشرف و قطع كردن ارتباط اين سران از اوور پاريس با اعضاء اسير در عراق است. دوم : باز كردن درب اسارتگاه اشرف و فراهم اوردن امكان ملاقات اعضاء اسير با خانواده ها و دوستان و ارتباط انها با دنياي بيرون و ازاد و امكان دسترسي انها به تلفن ؛ اينترنت و تلويزيون و ... بايد دولت عراق و ارگانهاي ذي ربط در اين پرونده به اين موضوع توجه كنند و از تجربه ها استفاده كنند و نگذارند كه سران فرقه براي اعمال فشار بر انها اعضاء را به كشتن بدهد و تنها راه ...

محمد رزاقي، وبلاگ رزاقي، نهم مي 2011

سابقه امر نشان داده كه رجوي براي حفظ جان خود و ادامه زندگي خفيف و خائنانه اش در مقابل هر ازمايش و اتفاقي كه قرار گرفته هيچ چيز به جزء حفط جان اش برايش ارزش نداشته و ندارد.

 گذشته ثابت كرده رجوي و ساير سران فرقه مافيايي تروريستي رجوي براي حفط جانشان و ادامه زندگي خفيف و خائنا نشان به هر پستي و ذلت تن داده و خواهند داد اين چيزي نيست كه امروزه مشخص شده باشد بلكه بارها ؛ بارها در گذر زمان ثابت شده است .

 اگر به گذشته سران فرقه مافيايي تروريستي رجوي نگاه سرفصلي بكنيم خود گوياي اين حقيقت است كه تنها چيزي كه رجوي و ديگر سران فرقه به ان فكر ميكنند بدر بردن جان خود و زندگي خودشان هست ولا غير.

 ـــ خيانت رجوي در زندان زمان شاه و دادن ادرس خانه تيمي به ساواك شاه و همكاري براي نجات جانش و زنده ماندن از ترس اعدام و كشته شدن .

 ـــ فرار از ايران در حالي كه اعضاء و هواداران سازمان را وارد جنگ چريك شهري كرده بود اما خودش بزدلانه به پاريس فرار كرد .

 ــ رفتن رير دشداشه صدام ملعون براي بدست اوردن قدرت و پول و مزدوري به حد و حساب براي حزب بعث صدام .

 ـــ تسليم و بلند كردن پرچم سفيد و پوشيدن دامن در مقابل امريكاييها؛ تن دادن به خلع سلاح به دستور رجوي در صورتيكه قبل از ان شعارهاي ضد امپرياليستي رجوي و سرودهاي ؛ سر كوچه كمينه مجاهد پر كينه ؛ امريكايي بيرون شو خون ات روي زمين ؛ گوش فلك را كر كرده بود و تمام افتخار رجوي اين بود كه در زمان شاه از مستشاران امريكايي ترور كرده .

 ـــ همچنين فرار دسته جمعي رجوي ومريم قجر و ديگر سران فرقه قبل ازجنگ به پاريس و جا گذاشتن اعضائ در بيابانهاي عراق در مقابل شديدترين بمباران تاريخ جنگها .

 ـــ مزدوري و وطن فروشي براي سرويسهاي جاسوسي امريكا و اسرائيل و .... تا اينكه رجوي بتواند براي ادامه زندگي خائنانه خودش ارباب جديدي دست و پا كند .

 كه هر كدام اينها بار ها و بارها به تفسير از زبان افراد و شخصيتهاي مختلف با سند و مدرك بيان شده و در اينجا نياري به بيان ريز گذشته نيست و اثبات شده هست.

 اما انچه كه امروزه بايد به ان توجه كنيم سر نوشت اعضاء اسير در دستان سران اين فرقه مي باشد كه اينبار هم رجوي و دارو دسته و همپالگيهاي رجوي بر انند تا از جان اين افراد براي زندگي و خوش گذرانيهاي خودشان در اروپا و امريكا مايه بگذارند .

 واقيعيت اينكه رجوي بعد از به كشتن دادن اعضائ نگون بخت در اسارتگاه اشرف و طي راههاي مختلف براي حفظ اسارتگاه اين بار خوب متوجه شده كه ديگر ادامه و حفظ اين اسارتگاه به اين سادگي نيست و در سراشيب فروپاشي قرار گرفته و 2 گزينه در پيش روي رجوي و سران فرقه قرار دارد :

 يكم : باز كردن درب اسارتگاه اشرف به روي اعضاء اسير و ازاد گذاشتن انها براي انتخاب مسير اينده زندگي شان .

 دوم : ايجاد يك فاجعه انساني براي سر پوش گذاشتن به خيانها و جنايتها كه فرقه رجوي طي اين ساليان در حق مردم ايران ؛ عراق و اعضاء خود شده .

 با توجه به سوابق ننگين و خائنانه رجوي و دارو دسته اش گزينه دوم براي رجوي بهترين راه است چون هم از دست اعضاء ناراضي و اسير راحت مي شود و هم اينكه رجوي مي تواند سرپوشي براي شكستها و خيانتهايش در بوق كرنا كند و همچنين از خون كشته شده ها مدتها ننه من غريبم بازي در بياورد تا خود را از پاسخگويي در ببرد.

 همينطور بنا بر اخبار موثق ؛ سران فرقه در اوور پاريس در تدارك فراري دادن عده اي از سران فرقه به اروپا هستند و تصميم گرفته اند قبل از پر چيده شدن اسارتگاه اشرف ان تعداد از سران فرقه كه در عراق مستقر هستند و از رازها و اسرار فرقه با خبر هستند را هر طور شده از عراق بيرون بكشند و بعد از ان اعضاء اسير را به بهانه هاي مختلف با ارتش و پليس عراق در گير كنند .

 سران فرقه اين طرح را خيلي زير ابي در حال اجرا هستند و همچنين تصميم دارند در صورت درز اين خبر در بين اعضائ اسير به انها بگويند كه اينها رفته اند كه در خارج براي حل و فصل كارها و گرفتن پناهندگي براي اعضايي كه در اشرف و عراق مستقر هستند !

 اين طرح و برنامه رجوي و سران فرقه نشان مي دهد كه رجوي سعي دارد با فراري دادن يك عده مشخص بقيه را در عراق به كشتن بدهد يا در به اميد واهي گرفتن پناهندگي انها را در بيابانهاي عراق رها سازد .

 به همين خاطر لازم است همه خانواده هاي اعضاء اسيردر چنگال فرقه رجوي و شخصيتهاي سياسي و ارگانهاي بين المللي و حقوق بشري و اعضاء جدا شده كه از روشهاي سران اين فرقه اگاه هستند به هر طريق ممكن اجازه ندهند رجوي و ديگر سران اين فرقه مافيايي تروريستي از جان انسانهاي در بند كشيده شده توسط سران فرقه سوء استفاده كنند و انها را به كشتن بدهند و يا در بيابانهاي عراق رها سازند .

 رجوي مصمم به كشتن دادن اعضاء اسير خود شده و به هر طريق ممكن مي خواهد خود و ديگر سران فرقه را از پاسخگويي به اين همه سال جنايت و خيانت ؛ مزدوري فراري دهد .

 براي نجات جان اسيران اسارتگاه اشرف بايد در همه جا و به هر طريق ممكن تلاش كرد كه بارها گفته ايم تنها راه نجات جان اسيران فرقه رجوي در گرو 2 عمل هست .

 يكم : جدا كردن سران فرقه از اعضاء اسير در اردوگاه اشرف و قطع كردن ارتباط اين سران از اوور پاريس با اعضاء اسير در عراق است.

 دوم : باز كردن درب اسارتگاه اشرف و فراهم اوردن امكان ملاقات اعضاء اسير با خانواده ها و دوستان و ارتباط انها با دنياي بيرون و ازاد و امكان دسترسي انها به تلفن ؛ اينترنت و تلويزيون و ...

 بايد دولت عراق و ارگانهاي ذي ربط در اين پرونده به اين موضوع توجه كنند و از تجربه ها استفاده كنند و نگذارند كه سران فرقه براي اعمال فشار بر انها اعضاء را به كشتن بدهد و تنها راه جلو گيري از اين فاجعه اينكه راه براي به اجرا در امدن اين 2 راه كار محقق شود .

 محمد رزاقي


سه شنبه 20 2 1390 10:48
X