دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 763707
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... من ميدانم كه مسعود رجوي خودش را امام زمان ميداند ولي آخر اين بچه‌ها چه گناهي دارند ؟ من مي‌گويم دور نيست كه اين حكومت رجوي هم تمام مي‌شود مگر چقدر مي‌شود آدمها را به زور در بند نگه داشت مگر چقدر مي‌شود دروغ گفت و آدم‌ها را فريب داد . بالاخره ظلم رجوي هم پاياني دارد اگر چه دراين مدت ساير دوستان همه حرفها را زده‌اند و من هم وظيفه خودم ديدم كه در اين چند سطر با خانواده‌هاي قربانيان ابراز هم دردي ميكنم و اميدوارم به همين زودي‌ها زندان اشرف بسته شود و زندانيان آن آزاد شوند. از سويي ديگر خبر آزادي 3 نفر از فرماندهان با سابقه مجاهدين را شنيدم كه آزادي آن‌ها بخصوص خانم مريم سنجابي را تبريك مي‌گويم و ...

متأسفانه من هنوز هم از آثار به جا مانده از زندان بزرگ اشرف و بيگاري هاي فراوان و انواع فشارهايي كه تحمل كرده‌ام دچار بيماري هستم و مدتي را نيز در بيمارستان بسر بردم واكنون كه كمي بهتر شده‌ام وظيفه انساني خودم ديدم در باره كشتار بزرگي كه در زندان بزرگ اشرف صورت گرفته و نقش رجوي در اين ميان نظر خود را بنويسم .

 اخبار به كشته دادن اسيران در زندان بزرگ اشرف توسط باند رجوي بسيار تكان دهنده وناگوار است بسياري از بچه‌هايي كه با خودم در دوره پذيرش و ورودي به سازمان با همديگر بوديم جزو كشته شدگان اخير هستند . نوجوانان و جواناني كه با دروغ و دغل و كلك زدن پايشان را به عراق باز كردند و حال ناجوانمردانه آن‌ها را به عنوان گوشت دم توپ به قتل ميرسانند . كارگزاران و زندانبانان اشرف براي حفظ جان رهبر كثيف شان مسعود رجوي از هيچ جنايتي رويگردان نيستند.

 قتل اشكان و پويان و خواهر 19 ساله‌اش كه در اين جريان قرباني شدند بخوبي نشان ميدهد كه رجوي براي گذران زندگي‌اش اكنون چون ضحاك به خون احتياج دارد و اين بسيار دردآور است كه جوانان ايران زمين اين چنين طعمه خودخواهي هاي اين مردك خود شيفته شوند و واقعاً رجوي از اينكه مسئوليت اين خون ها در گام اول بر گردن اوست ، نمي ترسد؟ آيا واقعاً باند رجوي به خدا و قيامت و حساب و كتاب معتقد است ؟

 من ميدانم كه مسعود رجوي خودش را امام زمان ميداند ولي آخر اين بچه‌ها چه گناهي دارند ؟ من مي‌گويم دور نيست كه اين حكومت رجوي هم تمام مي‌شود مگر چقدر مي‌شود آدمها را به زور در بند نگه داشت مگر چقدر مي‌شود دروغ گفت و آدم‌ها را فريب داد . بالاخره ظلم رجوي هم پاياني دارد اگر چه دراين مدت ساير دوستان همه حرفها را زده‌اند و من هم وظيفه خودم ديدم كه در اين چند سطر با خانواده‌هاي قربانيان ابراز هم دردي ميكنم و اميدوارم به همين زودي‌ها زندان اشرف بسته شود و زندانيان آن آزاد شوند.

 از سويي ديگر خبر آزادي 3 نفر از فرماندهان با سابقه مجاهدين را شنيدم كه آزادي آن‌ها بخصوص خانم مريم سنجابي را تبريك مي‌گويم و اميد وارم با افشاگري هايشان راه را براي آزادي ساير دوستان را فراهم كنند.

 مهدي سجودي، ايران قلم، بيست و چهارم مي 2011


دسته ها :
چهارشنبه 4 3 1390 7:20
X