دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 766536
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... اگر نگاهي حتي كوتاه به گذشته ننگين و نكبت بار اين فرقه بيندازيم و مرور بكنيم، بجز خيانت به مردم ايران و جوانان اين مملكت، هيچ دست آوردي نداشتند. از زماني كه اعلام مبارزه مسلحانه كردند تا زمان جنگ عراق و ايران و بعدش بجز ريختن خون انسانهاي بيگناه و فروختن اطلاعات مملكتمان به بيگانگان، و تا به امروز كه در اسارتگاه اشرف كه جوانان فريب خورده را به كشتن ميدهند و حاضر نيستند از حرف خودشان كوتاه بيايند، حتي يك كلمه بگويند ما اشتباه كرديم. اين خيانت تا به كجا بايد ادامه پيدا بكند. تا زماني كه تمام اعضاي ناراضي و فريب خورده را به كشتن بدهند. بخاطر منافع رهبران فرقه. الان تمام سازمانهاي بين المللي و حقوق بشري، اين موضوع را بخوبي فهميده اند...

تروريسم مجاهدين خلق (فرقه رجوي) تحت حمايت واشنگتن ادامه دارد

سعيد ناصري، ايران قلم، پاريس، پنجم اوت 2011

آيا رهبران و تشكيلات مجاهدين فقط به اعضاي خود خيانت كردند؟

داشتم فكر ميكردم به اعضاي ناراضي و فريب خورده اي كه ساليان دراز در اسارتگاه اشرف هستند و تمام سختي هاي تشكيلات جهنمي رهبران فرقه را تحمل مي كنند، همزمان به ياد خانوادهايي افتادم كه جلو اسارتگاه اشرف هستند و در سايت ها خواندم كه پدران و مادران پير و سالخورده چه سختي هايي را متحمل مي شوند و با چه مشكلاتي مواجهه هستند و بايستي سرما و گرماي عراق را تحمل كنند. شايد بعد از ساليان سال بتوانند لحظاتي، حتي لحظاتي فرزندان و جگر گوشگانشان را ببينند و در آغوش بگيرند و شايد هم از چنگال فرقه رجوي و تشكيلات جهنمي شان نجات بدهند؟

براستي خيانت تا به كجا، آيا فقط خلاصه مي شود به اعضاء و خانوادها؟

نه، خيانت به خلقي، خيانت به نسلي. براي چه؟ براي كه؟

فقط و فقط براي رهبران فرقه مسعود و مريم. بخاطر منافع كثيف و حقير و ناچيزشان. اگر نگاهي حتي كوتاه به گذشته ننگين و نكبت بار اين فرقه بيندازيم و مرور بكنيم، بجز خيانت به مردم ايران و جوانان اين مملكت، هيچ دست آوردي نداشتند. از زماني كه اعلام مبارزه مسلحانه كردند تا زمان جنگ عراق و ايران و بعدش بجز ريختن خون انسانهاي بيگناه و فروختن اطلاعات مملكتمان به بيگانگان، و تا به امروز كه در اسارتگاه اشرف كه جوانان فريب خورده را به كشتن ميدهند و حاضر نيستند از حرف خودشان كوتاه بيايند، حتي يك كلمه بگويند ما اشتباه كرديم.

اين خيانت تا به كجا بايد ادامه پيدا بكند. تا زماني كه تمام اعضاي ناراضي و فريب خورده را به كشتن بدهند. بخاطر منافع رهبران فرقه. الان تمام سازمانهاي بين المللي و حقوق بشري، اين موضوع را بخوبي فهميده اند. همچنين كشورهاي اروپايي. الان زمان مناسبي فرا رسيده است كه جلوي اين خيانت ها را گرفت و من از سازمانهاي حقوق بشري و صليب سرخ جهاني و كشورهاي اروپايي درخواست دارم، جلوي اين خيانت را بگيرند و جان انسانهاي بيگناه را نجات بدهند و رهبران فرقه را محاكمه كنند تا اينكه براي آيندگان و نسل بعدي، تجربه اي شود كه چه به نسل ما گذشت و واقعيت هاي دروني اين فرقه و تشكيلات را رو كنند.

رو كنند تا در سينه تاريخ ثبت شود كه در قرن حاضر و با اين همه دست آورد و تكنولوژي جديد و پيشرفت هاي علمي، رهبران اين فرقه به چه شكل و با چه شگردهايي از انسانها سوء استفاده ميكنند و تشكيلاتي مخوف در غار براي خود درست كرده اند كه به هيچ وجه با جوامع مدرن همخواني ندارد، بلكه 180درجه عكس واقعيتهاي جوامع امروزي حركت ميكند.

 

به اميد روزي نه چندان دور كه با همت سازمانهاي بين المللي، جلوي اين تشكيلات فرقه اي را گرفت و آن را بيشتر افشاء كرد


دسته ها : افشاگري
شنبه 15 5 1390 4:55
X