دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 763685
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

الهيان در نامه‌اي به رئيس پارلمان نروژ اعلام كرد:

ريس كميته حقوق بشر مجلس در نامه‌اي به رئيس پارلمان نروژ ضمن ابراز همدردي با مردم نروژي به خاطر حادثه تروريستي اخير اين كشور، اعلام كرد: تروريست ها در ايران بيش از ۱۶ هزار نفر از را كشته‌اند.

به گزارش خبرنگار جهان، زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي به "ترژ اندرسون" رئيس پارلمان نروژ نامه نوشت.

 وي در اين نامه با اشاره به كشته شدن ده‌ها نروژي‌، ضمن ابراز همدردي و اعلام محكوميت نمايندگان مجلس و ملت ايران از اين اقدام تروريستي تاكيد كرد: متاسفانه بايد اذعان نمائيم امروز تروريسم به مثابه ابزاري براي رسيدن به هدف‌هاي نامشروع وارد چرخه سياست ها و برنامه ريزي‌ قدرت‌هاي سود جو دنيا قرار گرفته است و علي رغم تاكيد كنوانسيون‌هاي بين المللي بر مبارزه با تروريسم و منع حمايت‌هاي مالي از تروريست ها، پديده شوم در حال گسترش است.

 در ادامه اين نامه با بيان اينكه ملت ايران عمق فجايع بزرگ تروريستي را به خوبي درك مي‌كند چرا كه صدها بار قرباني اين بي رحمي هاي ددمنشانه قرار گرفته است، اضافه شده است: گروهك هاي تروريستي كه موجب كشته شدن بيش از ۱۶ هزار نفر از هموطنان مان گرديده اند. اما جاي بسي تاسف است كه مدتي است مورد حمايت برخي از دولت ها قرار گرفته و اسم شان از ليست تررويست ها خارج مي شود.

 الهيان در ادامه اين نامه تاكيد كرده است: ما با تكيه برتعاليم اسلام كه كرامت انساني يكي از سرلوحه هاي آن است و كشتن يك انسان بيگناه در آن به مثابه قتل همه انسانها به شمار مي رود و بعنوان ملتي كه در سه دهه گذشته متحمل خسارت هاي سنگين از تروريست شده است، مبارزه با اين پديده شوم را وظيفه انساني و تخلف ناپذير براي خود مي دانيم و آمادگي همه جانبه را براي اين مهم اعلام مي‌نماييم.

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰


چهارشنبه 26 5 1390 9:44
X