دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 762826
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... در سايتهاي مجاهدين كه نگاه ميكني اصلا اسمي از انتشار ليست تروريستي وزارت خارجه آمريكا نيامده كه مبادا خبر جايي درز كرده و به گوشه «اشرفيان» برسد. آخه بيچاره اشرفيها چشم اميد دوخته بودند به ليست وزارت خارجه آمريكا كه شايد فرجي حاصل شده و از اين ورطه خطرناكي كه در آن گير ا فتاده اند جوري نجات پيدا كنند. راستي جا دارد كه به رجوي بايد گفت ديدي كه بازهم بور شدي؟ ديدي كه اينهمه تلاش و تقلا راه به جايي نبرد؟ ديدي كه هرچه سعي كردي صورت جنايتكار و كثيف خود را با رنگ لعاب سياسي و ضد تروريستي بپوشاني ولي نشد؟ تظاهرات با رنگهاي روشن و كفتر به هوا پر دادن و بادكنكهاي مختلف هم راه به جايي نبرد. چون همه عالم و از جمله آمريكاييهاي تصميم گيرنده بخوبي مي دانند كه سود و زيانشان چيست؟ ...
محمد بازيارپور، بيست و نهم اوت 2011

چندين ماه است كه دارودسته رجوي داد و فرياد راه انداخته اند و ميليونها دلار خرج ميكنند كه از ليست وزارت خارجه آمريكا خارج شوند و بقول رجوي «بچه خوبي باشند». اما وقتي ليست وزارت خارجه آمريكا منتشر شد، رجوي با بهت و حيرت ديد كه نامش همچنان در ليست تروريستهاي عالم قيد شده و همه اسامي و القاب پرطمتراقش از جمله «شوراي ملي مقاومت»، «ارتش آزاديبخش ملي ايران»، «انجمن ايرانيان آمريكا» و غيره همه در ليست آمده كه محكم كاري شده باشد و از هيچ اسم و لقب پوشالي نتوانند استفاده كنند.

اما در سايتهاي مجاهدين كه نگاه ميكني اصلا اسمي از انتشار ليست تروريستي وزارت خارجه آمريكا نيامده كه مبادا خبر جايي درز كرده و به گوشه «اشرفيان» برسد. آخه بيچاره اشرفيها چشم اميد دوخته بودند به ليست وزارت خارجه آمريكا كه شايد فرجي حاصل شده و از اين ورطه خطرناكي كه در آن گير ا فتاده اند جوري نجات پيدا كنند.

راستي جا دارد كه به رجوي بايد گفت ديدي كه بازهم بور شدي؟ ديدي كه اينهمه تلاش و تقلا راه به جايي نبرد؟ ديدي كه هرچه سعي كردي صورت جنايتكار و كثيف خود را با رنگ لعاب سياسي و ضد تروريستي بپوشاني ولي نشد؟ تظاهرات با رنگهاي روشن و كفتر به هوا پر دادن و بادكنكهاي مختلف هم راه به جايي نبرد. چون همه عالم و از جمله آمريكاييهاي تصميم گيرنده بخوبي مي دانند كه سود و زيانشان چيست؟ سودشان هرچه باشد كارت سوخته و از دور خارج شده اي مثل فرقه رجوي نيست، كارت سوخته اي كه اكنون در گوشه اي از عراق گير افتاده و نه راه پيش دارد و نه راه پس.

راستي «راه حل سوم» چه شد؟ مريم قجر به مصداق پيرمردي كه باروت را زير دماغ او منفجر كردند و باز حاضر نشد قبول كند بارش باروت است و همچنان مي گفت من سياهدانه حمل ميكنم، همچنان اصرار دارد كه «تنها راه دمكراتيك» آنها هستند. عجب دمكراتيكي!! اگر راست ميگويي اول دمكراتيك را براي 3400 عضو خود در عراق اجرا كن. بگذار به تلفن دست رسي داشته باشند، بگذار به اينترنت وصل شوند، بگذار با خانواده شان تماس بگيرند، بگذار بعد از اينهمه سال يك روزنامه يا يك تلويزيون به اختيار خودشان ببينند و مطالعه كنند...

... بگذريم، بالاخره جاروجنجال فرقه رجوي باز به جايي نرسيد، اينهمه سناتور و وزير و وكيل بازنشسته و پير و فرتوت هم نتوانستند كاري كنند و براي يك سال ديگر در ته ليست قرار گرفتند.

 


X