دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 762814
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا اذعان كرد كه واشنگتن پ ك ك را به عنوان يك گروه تروريستي مي شناسد و تركيه در مقابل اين گروه حق دفاع از خود را دارد.

 به گزارش فارس به نقل از كانال تي آر تي تركيه، ويكتوريا نولاند سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در نشست روزانه خود با خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در مورد درخواست دولت آنكارا از مقامات واشنگتن مبني بر واگذاري هواپيماهاي جاسوسي پرديتور آمريكا بعد از عقب نشيني كامل از خاك عراق به دولت تركيه، خاطرنشان كرد كه در نشست هاي مطبوعاتي خود با خبرنگاران قادر به پاسخ به اين سوال نيست، ولي مي تواند بگويد كه دولت آمريكا پ ك ك را به عنوان يك گروه تروريستي مي شناسد و دولت تركيه حق دارد در مقابل اين گروه تروريستي از خود دفاع كند.

نولاند در ادامه تصريح كرد كه واشنگتن براي برقراري ديالوگي مطلوب بين تركيه و عراق از هر دو طرف دعوت كرده و در همين راستا تلاش به خرج مي دهد.

سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در بخش ديگري از اظهارات خود در رابطه با تنش بين تركيه و رژيم صهيونيستي گفت كه شدت اظهارات دو طرف كمي كاهش يافته و واشنگتن از اين امر خرسند است.

وي با تاكيد بر اينكه با هر دو طرف در تماس هستند در ادامه گفت كه در مورد حمايت از آرامش در منطقه همه كشورهاي حاضر در منطقه مسئول هستند.

 


دسته ها : اخبار
چهارشنبه 23 6 1390 10:55
X