دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 766781
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

نماينده پارلمان عراق با اشاره به اصرار دولت هاي اروپايي براي ماندگاري فرقه رجوي در عراق؛ سه‌شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۰ / ۱۳ ذيقعده ۱۴۳۲ / ۱۱ اكتبر ۲۰۱۱

يك نماينده برجسته پارلمان عراق با بيان موضع ملت و پارلمان عراق گفت: غربي ها بهتر است بجاي دخالت درامور داخلي عراق و اصرار بر ماندگاري منافقين در اين كشور، آنها را در كشورهاي خود پذيرا باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور كشور) خانم مها الدوري در ديدار با سيد محمدجواد هاشمي نژاد، دبيركل كانون هابيليان با بيان اينكه مواضع دولت و ملت عراق در مقابل منافقين كاملا آشكار است تصريح كرد: اسناد بسياري از همكاري منافقين و بقاياي حزب بعث در عراق وجود دارد و در اين رابطه ملت و پارلمان عراق خواهان محاكمه و اخراج آنها از عراق هستند.

عضو برجسته جنبش صدر در پارلمان عراق با بيان اينكه برخي كشورهاي اروپايي بهتراست به جاي دفاع از منافقين آنها را با خود به كشورهايشان ببرند، ادامه داد: ما درعراق مشكلات زيادي داريم و ديگر تحمل حضور اين گروهك منافق را نداريم، ضمن اينكه قانون اساسي ما نيز اجازه نمي دهد گروه هاي تروريستي در عراق فعاليت داشته باشند.

وي با اشاره به ورود ارتش عراق به پادگان اشرف و درگيري هاي ايجاد شده دراين پادگان ابراز داشت: عده اي از طرفداران منافقين رفتار عراق در برابر دفاع از نيروهاي خود در اين پادگان را نقض حقوق بشر ناميدند اما فراموش كردند كه اين سازمان در عراق جنايت هاي زيادي را مرتكب شده است.

مها الدوري با انتقاد از برخي سياستمداراني كه از اين فرقه حمايت مي كنند ابراز داشت: دفاع معدود سياستمداران از اين فرقه تنها بخاطر منافع مادي است، ضمن اينكه اكثريت قريب به اتفاق نمايندگان پارلمان عراق خواستار اخراج اين فرقه از كشور عراق هستند.

اين نماينده جريان صدر در پارلمان عراق با اشاره به مواضع اين جنبش در مقابل منافقين گفت: اين جريان كاملاً مخالف حضور منافقين در عراق است و اين مسأله از مواضع هميشگي اين جريان بوده است.


دسته ها : اخبار
سه شنبه 19 7 1390 21:16
X