دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 762908
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

ناقوس بد نامي رجوي ها و دژخيمانش هم بصدا در خواهد آمد

نادر نادري ــ وبلاگ آيندگان ــ يكشنبه ۲۳ اكتبر ۲۰۱۱

۱ آبان ۱۳۹۰

با خروج زود هنگام تمام نيروهاي امريكائي و ضرب الاجل دولت عراق شمارش معكوس تعطيلي قلعه بدنام اشرف سرعت بيشتري بخود گرفت و ناقوس بد نامي رجوي ها و دژخيمانش هم بصدا در خواهد آمد

ضمن تسليت به آقاي رجوي بخاطر كشته شدن هم فكر وهم سلفش معمر قذافي بايد درس عبرت مي گرفتي از مولايت صدام اما دريغا كه تمام كاركتر قذافي را يك جا داشتي تمام رفتار و منش و كيش شخصيت او را همه به ارث برده بودي .

با خبر امروز به نقل قول از آقاي اوباما . عنوان خبر / تمام نيروهاي امريكائي تا كريسمس از عراق خارج مي شوند . به اين فكر مي كردم كه اين سرعت روند باطل شدن رجوي هم به خودش سرعت ميگيرد اما مشكلا تي در پيش روي رجوي هست كه آيا با اين مشكلات چه خواهد كرد .جواب اين همه دروغ دغل را چطور به نفرات اسير در اشرف را طي اين ساليان را ميدهد با كمي تعميق اين مشكل در برابر خيانت ها وجنايت ديگرش كمرنگ تر است .

در طي اين سالها چه بر سر افراد ناراضي و يا خواهان جدائي آورد و چه شكنجه ها توسط دژخيمانش بر خيلي از اعضا اعمال نكرد بارز ترين آن زندان و شكنجه ها و كشتار سال ۱۳۷۳ بود كه هنوز خيلي از آن افراد در اشرف هستند وخيلي ها هم توانستند خارج شوند. اين بزرگترين چالش در پيش روي رجوي است . اسناد زنده چه آنها كه شكنجه شدن . چه شكنجه گراني همچون نادر رفيعي .نريمان عزتي . اسدالله مثني . اميد برومند . فاضل سيگارودي . محمد دربندي سادات. ليلا سعادت نژاد.بتول رجائي . مهوش سپهري معروف به هند جگر خوار .حسن محصل معروف به خونخوار بخاطر اينكه در حين شكنجه وقتي خون فرد شكنجه شده روي لباسش يا بدنش مي ريخت آن را با انگشت به دهانش مي گذاشت در مناسبات و زندان هاي ۷۳ به اين اسم معروف شد مژگان پارسائي. حاكم شرع رجوي و صادر كننده حكم هاي سر به نيست كردن افراد . جنايت هاي كه هنوز قطره اي از آن را جدا شده ها بيان كردن واين مشكل جدي رجوي است و تمام سعي كه از عدم آزاد كردن اين اسيران دارد ترس از همين روز است كه با اين اسناد زنده چكار كند و چهره اي كه هم براي خودش . هم براي مريم قجر عضدانلو ساخته هم بر باد فنا خواهد رفت . پس چه بهتر اصرار به ماندن در اشرف و درگير شدن با نيروهاي عراقي براي او يك نعمت بزرگ است تا بتواند از دست يك سري اسناد زنده خلاصي يابد هر چه كمتر بهتر . راستي چرا اكثر كشته هاي در گيري با نيروهاي عراقي اكثرا از افرادي هستند كه از اعضاي ناراضي ويا بچه هاي هستند كه در زندان هاي سال ۷۳ بودن چه رازي در كار است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آيا با اين وقت تنگي رجوي با اين ها چكار خواهد كرد آنچه از اين ها يعني مسعود و مريم بر مي آيد اقدام هاي مشابه قبل است يعني در گيري تحميلي با نيروهاي عراقي است و اين درگيري ها را سازمان به نيروهاي عراقي تحميل خواهد كرد. و از طرفي دژخيمان هم در صورتي از دست رجوي خلاص شوند كه بعيد است رجوي آنها را زنده بگذارد چون حامل اطلاعات غني از جنايات رجوي هستند و احتمال وجدان درد يكي از اين دژخيمان براي رجوي يك كابوس است . حتي در صورتي كه از دست رجوي نجات پيدا كنند از دست عدالت گريزي نيست چون شاكيان زيادي دارند و پرونده اين دژخيمان در جريان مي باشد و آن موقع است كا آقا و خانم رجوي بايد پاسخ گو باشند. ديگر حيله من نبودم دستم بود فايده ندارد همچنان كه بعد از جدائي خانم شهره عين اليقين تمام جنايات را به او نسبت داد و گفت كه او سر خود اين اقدامات را انجام داده . اما تا انجا كه به نفرات شكنجه شده بر مي گردد اسامي آنها نزد سازمانهاي حقوق بشري توسط جدا شده ها به ثبت رسيده و شكنجه گران و دژخيمان هم در دادگاه هاي اروپائي هم توسط شكايات به ثبت رسيده.

بله آقا خانم رجوي آن موقع خدائي ميكردي دستور صادر مي كردي فكر اين روز ها را هم بايد مي كردي .خود كرده را ………

اي كاش ذره اي ايمان داشتي كه ظلم ديكتاتوري پايدار نيست هم چنان هم فكري هايتان و هم سلفي هايتان را در بهار عربي مي بينييد تازه ترين آن معمر قذافي است كه تمام خصوصيات او را شما به ارث برده بوديد اگر به اين ايمان داشتيد آنطور زير لواي صدام اين همه جنايت و وطن فروشي نمي كرديد . به اميد ديدار ما در دادگاه هاي بين المللي .

 


دوشنبه 2 8 1390 15:16
X