دسته
فیدها
آدرس جديد نويد رهايي در تبيان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 764964
تعداد نوشته ها : 562
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem226

... "علي اكبر صالحي" وزير امور خارجه ايران، در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه اي الشرق الاوسط تاييد كرد سوالي از پليس بين الملل درباره اين اسم دريافت كرديم و در بررسي ها معلوم شد كه فردي به نام غلام شكوري نيز در آمريكا زندگي مي كند و عضو سازمان مجاهدين خلق( گروهك منافقين) است. به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، صالحي در اين گفتگو افزود در پاسخ به درخواست پليس بين الملل از ايران براي تحويل دادن فردي متهم به نام غلام شكوري متهم به توطئه ترور سفير سعودي پاسخ داديم كه ما در ايران 150 غلام شكوري داريم. با اين حال هيلاري كلينتون شب گذشته در گفتگويي مدعي شد كه با توجه به دادخواست دادستاني عليه متهم شواهد و قرائن زيادي در اختيار دارند! اين در حالي است كه تاكنون هيچ مدركي در اين خصوص ارائه نكرده اند ...

 باشگاه خبرنگاران به نقل از الشرق الاوسط عربستان، بيست و هفتم اكتبر 2011

"علي اكبر صالحي" وزير امور خارجه ايران، در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه اي الشرق الاوسط تاييد كرد سوالي از پليس بين الملل درباره اين اسم دريافت كرديم و در بررسي ها معلوم شد كه فردي به نام غلام شكوري نيز در آمريكا زندگي مي كند و عضو سازمان مجاهدين خلق( گروهك منافقين) است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، صالحي در اين گفتگو افزود در پاسخ به درخواست پليس بين الملل از ايران براي تحويل دادن فردي متهم به نام غلام شكوري متهم به توطئه ترور سفير سعودي پاسخ داديم كه ما در ايران 150 غلام شكوري داريم.

با اين حال هيلاري كلينتون شب گذشته در گفتگويي مدعي شد كه با توجه به دادخواست دادستاني عليه متهم شواهد و قرائن زيادي در اختيار دارند! اين در حالي است كه تاكنون هيچ مدركي در اين خصوص ارائه نكرده اند./ا

وزير خارجه ايران در گفتگوي خود با الشرق الاوسط در اين باره تصريح كرد : " آمريكا اعلام آمادگي كرده كه در اين زمينه اطلاعاتي را در اختيار ما قرار دهد و فرصتي را براي ملاقات با اين ايراني "منصور ارباب سير" بازداشت شده قرار بدهد ولي هيچ اتفاقي تاكنون رخ نداده است .

اين در حالي است كه منصور ارباب سيار متهم اصلي سناريوي ضد ايراني طراحي ترور ، در اولين جلسه دادگاه در واشنگتن اتهام تلاش براي ترور سفير سعودي را رد كرد.

 


دسته ها : اخبار
جمعه 6 8 1390 11:26
X